Phochos thread !!!!!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
En het is een kleinigheid, maar ik zou het toch wel prettig vinden als mijn naam een keertje goed neergezet worden door de geachte synthleden. Phochos schijnt nogal moeilijk te zijn, want het wordt gespeld als:

pcocos, phocos, pochos, zelf een keertje pocos. Schijnbaar doet de letter 'h' het op veel toetsenborden niet.

In ieder geval dank voor Uw genomen moeite.

Phochos (spreek uit: foogos)!!!:D

Hey Phochos, ik zie in je gearlist dat je een Microkorg hebt, maar waarom een Microkorg in plaats van een MS2000(B)? (ik twijfel zelf eigenlijk welke van de twee ik ga kopen dus leek het me wel eens interessant jouw visie daar op te horen :D)

Origineel geplaatst door phochos
Voor de beste inzenders (hierbij geld zowel de remix als het hoesje) stel ik een paar prijzen beschikbaar:

1e prijs: Een Yamaha TQ5 synthesizer module met handleiding
2e prijs: Een Panaview 6x20 binoculaire verrekijker
3e prijs: Een Luxon 8x20 monoculaire verrekijker
4e prijs: Een Parlinda Vergrootglas in de vorm van een kever
5e prijs: Een Remo tambourijn

Misschien is dit een reden om toch maar eens te gaan uitproberen of zo'n remix mogelijk is. De winnaars worden bekendgemaakt op dit forum.

Phochos:D :dj:

sjonge niet mis die prijzen !!!!!!!!!!!!

Origineel geplaatst door kGk
Hey Phochos, ik zie in je gearlist dat je een Microkorg hebt, maar waarom een Microkorg in plaats van een MS2000(B)? (ik twijfel zelf eigenlijk welke van de twee ik ga kopen dus leek het me wel eens interessant jouw visie daar op te horen :D)

Ik vind de Microkorg fijner omdat hij - in mijn ogen - een betere klank heeft, lekker klein is en makkelijk mee te nemen. Omdat ik mijn huidige installatie heb ingekrompen qua ruimte past de Microkorg er beter bij dan de MS2000.

Phochos:D

PHOCHOS MIX IT

PHOCHOS MIX IT

:okdan:

Attachments

• pphochos2.jpg
    pphochos2.jpg
    30,3 KB · Bekeken: 89
Re: PHOCHOS MIX IT

Re: PHOCHOS MIX IT

Origineel geplaatst door astronaut
:okdan:

Astro,

Sorry, maar die hoes vind ik persoonlijk niet zo leuk!!!!!!!!!!! Spijt me!!!!!!!!!!!=(

Phochos

Phochos

Hoi Phochos,

Ik hoopte dat je de ludieke actie kon waarderen. Mix it (een man een vrouw - mix). Verder niks rottigs mee bedoeld.
Vind hem wel pakkend.

Dus je gaat nog steeds voor de 1e hoes. ;)

Even goede vrienden.

Origineel geplaatst door ALBINO SCORPION
phochos.jpg

een simpele.....

Inderdaad, simpel doch leuk. Lijkt iets op de Equinox cd van Jarre, met de turende kijkers naast elkaar (zoiets zou dus ook best aardig zijn, allemaal phochossen naast elkaar op de manier van Equinox).

Phochos

Voor de beste inzenders (hierbij geld zowel de remix als het hoesje) stel ik een paar prijzen beschikbaar:

1e prijs: Een Panaview 6x20 binoculaire verrekijker
2e prijs: Een Luxon 8x20 monoculaire verrekijker
3e prijs: Een Parlinda Vergrootglas in de vorm van een kever
4e prijs: Een Remo tambourijn
5e t/m 10e prijs: De cdr Micro Macro van Phochos.

Misschien is dit een reden om toch maar eens te gaan uitproberen of zo'n remix mogelijk is. De winnaars worden bekendgemaakt op dit forum.

Phochos:D :dj:

De reden dat ik de TQ5 terugtrek is omdat deze module toch wel een aparte is en ik hem toch liever zelf in mijn installatie wil behouden. Hopelijk heeft men begrip hiervoor. Moet natuurlijk ook een beetje leuk blijven, de prijzen moeten niet al te groot zijn.

Phochos:D :engel:

Dan is hier een nieuwe foto voor deze (vage) thread::D

Bericht door een moderator:
ja ontopic graag

Origineel geplaatst door SPACE-ROBOT
zekers, Phochos is de meest productive persoon van het hele synthforum denk ik wel. omdat ie ook overal aanwezig is op vele threads kan dat ook in een eige thread omdat er genoeg te vertellen is over Phochos. Phochos gaat gewoon 10x zo hard als het om muziekmaken en synthesizers in de studio gaat als een ander! een echte Freak !!!!
Aleen de studio verandert al bijna wekelijks, dus hier is altiijd wat te zien in deze thread !!!!!!!!!!!!!
:halleluja :dj:

Gelukkig, ik dacht even dat ik echt deze thread kon gaan sluiten, geloofde bijna dat er echt zoveel mensen mij liever zagen verdwijnen.

Ga vandaag, maandag 8 maart, definitief werken aan de stukken voor de cdr A Tale Of Two Cities, want ik heb nu alles klaarliggen aan composities en arrangementen, dus ben ik de komende weken even druk bezig hieraan, maar ik blijf gewoon op de sites acties omdat ik nog steeds met stress thuis zit (vanwege mijn werksituatie) en voorlopig even nog niet mag werken.

Phochos

P.S. Space-Robot en 6track, bedankt voor jullie goede wensen aan mijn adres, doet me goed.:D :halleluja

The W.A.H.-Studio by Night

The W.A.H.-Studio by Night

The W.A.H.-Studio by Night, during recording of the first track for the album A Tale Of Two Cities by Mindsearch's Revenge.:D

O.I.,

Maar wat dan?
Ik kan me best voorstellen dat je mijn thread overdreven vind ofzo, ieder heeft zijn eigen mening. Neemt niet weg dat ik deze thread dus positief vind voor mijzelf en zo dingen kan aandragen aan de synthleden. En als je het daar niet mee eens ben, okee, maar misschien zijn er andere mensen die het wel leuk vinden.

Ik zeg niet dat je thread niet leuk is en ik respecteer je mening.
Maar normaal is iedereen hier best wel kritisch en terug houdend, en daardoor kreeg ik een beetje de indruk dat je voor de gek werdt gehouden, maar neemt natuurlijk niet weg dat ik het mis kan hebben ;)

Maar goed, OI wenst u succes met het volgende album :)

En @ omc > Is het geen FOK-Style om hele theorien over iemand tebasseren op 1 post? Sorry hoor, daar kan ik echt niet tegen.

Kleine wijzigingen in de W.A.H.-Studio:

1. De Clavia Nordrack 1 wordt ingeruild tegen een Korg 01R/W (krijg ik van Ron Boots).
2. De Yamaha DX200 komt erbij i.p.v. de Yamaha RM1X.
3. De Zoom RT123 drumcomputer is weer aangesloten. In eerste instantie leek hij niet meer te werken, maar achteraf bleek het alleen maar een defect snoertje te zijn, kortom.......hij doet zijn werk dus weer en dat is.......beuken!!!!

dat je er niet helemaal maf van word van al die studio veranderingen.
ik word er al duizelig van ;)

(wat betekent w.a.h. studio eigenlijk :eureka: )

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back