Phochos thread !!!!!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Origineel geplaatst door quisnam
Je site is veranderd. Hij ziet er naar mijn mening nog steeds niet uit. Maar er staan gelukkig mp3's op deze keer. Kan ik tenminste kennis nemen van je werk.

quisnam,

Die mp3's staan er al enkele maanden op. En persoonlijk vind ik de site er best redelijk uitzien, hoeft van mij geen perfectie te zijn, als de informatie maar overkomt.

Phochos;{

Er is niks mis met die site, ik vind hem ook ok zo.

In plaats van altijd die zieloze hippe overgedesignede nietszeggende matrix webdesigners homepages.

De aangekondigde cdr The Lost Tapes gaat helaas NIET door omdat ik te weinig materiaal kan terughalen uit het verleden.

Wel verschijnt er nog dit jaar de cdr Journey Through Oxytetra 3, die wordt dan alleen gemaakt op de Yamaha DX200. En verschijnt er de al aangekondigde cdr P.S.S. gemaakt op alleen maar de Yamaha PSS580. En er komt ook nog een Best Of cdr uit, getiteld Themes. Daarnaast de Cdr A Tale Of Two Cities (daarmee ben ik bezig) en dan nog de Remixcdr van Astronaut en hopelijk de andere remixcdr met andere artiesten erop.

Phochos:D

Origineel geplaatst door phochos
De aangekondigde cdr The Lost Tapes gaat helaas NIET door omdat ik te weinig materiaal kan terughalen uit het verleden.

wel wie kunnen die opnames nog hebben dan ????

Foto 3 stamt uit 1984, toen ik bij een collega musicus bezig was in zijn thuisstudio. Op de foto zijn te zien:

Een Polymoog synth (van hem destijds), mijn Korg MS10 synth, een Yamaha PSS200 keyboard en een Korg KR55 Rhythm computer. We hebben toen opnamen gemaakt maar die zijn nooit op een officiële cassette terecht gekomen. Waarschijnlijk zijn die opnamen nog bij hem in zijn archief, maar de contacten zijn in begin jaren 90 verbroken.

he was dat daar voor Moog ??????????????????????

Origineel geplaatst door SPACE-ROBOT

Ik doe een gooi,

Een Memmory-Moog.

Speelde alleen maar vrouwen op.

*D

wel wie kunnen die opnames nog hebben dan ????

Niemand van synthforum, hooguit Frits van Stichting KLEM, maar die heeft ze allemaal weggegeven op een synthesizerfestival (de oen).:D

Space,

Als je heel goed de tekst leest, zie je dat ik het over een Polymoog heb, dus het zal dan wel een Polymoog zijn.:D

Origineel geplaatst door astronaut
Ik doe een gooi,

Een Memmory-Moog.

Speelde alleen maar vrouwen op.

*D

-LOL-:D

Niemand van synthforum, hooguit Frits van Stichting KLEM, maar die heeft ze allemaal weggegeven op een synthesizerfestival (de oen).:D

Staat er toevallig iets wat je zoekt op je cd "noisy parts" ??

die heb ik nl thuis liggen...

Origineel geplaatst door gemmetje
Staat er toevallig iets wat je zoekt op je cd "noisy parts" ??

die heb ik nl thuis liggen...

Bedankt voor je moeite, maar dat zijn tracks uit de periode 1995 tot 2003. De oudere tracks dateren uit de jaren 80 en begin 90 en die heb ik zelf niet meer, maar zijn ook weg bij mensen die ze van me gehad hebben.

Phochos:D ;{ =(

De nieuwe setup in de WAH studio.

En een close-up van de Hydas MEC5003, de sound effector, met geluidseffecten erop zoals onweer, de zee, de wind , enzovoorts.

En een close-up van de Hydas MEC5003, de sound effector, met geluidseffecten erop zoals onweer, de zee, de wind , enzovoorts.

weird bakkie, hoe werkt ie?

weird bakkie, hoe werkt ie?

Het is zeg maar een loopmachine, je hebt twee kanalen die je kunt mixen, bijv. links het geluid de zee en rechts het geluid van overvliegende meeuwen, die combineer je dan en speel je af (looped dus automatisch) tot de batterijen opzijn, of de adapter de geest geeft of je zelf het lang genoeg vind duren.:D

Voor de cdr Remixing The Phooch heb ik tot nu toe twee nummers binnen, ben zelf bezig met een nummer te remixen en hopelijk komen er binnenkort nog een paar bij.

PPhochos:D

Origineel geplaatst door 6 trak
ik heb uit een zeer onbetrouwbare bron vernomen dat er nog een 3e mix is... 8)

Ja of een 4e da's niet helemaal duidelijk. Ik ben bezig om een "oerversie" van Tribesmen te maken. Trax deze Avatar slaat trouwens alles *D .

Attachments

• astro3.gif
    astro3.gif
    8,8 KB · Bekeken: 118
DRuk bezig met A Tale Of Two Cities, de eerste twee nummers staan gelukkig weer goed op minidisc.
Ben sinds gisteren op ADSL overgeschakeld, dus ben nu een stuk sneller met verbinding, wordt van de week nog sneller, komt een nieuwe computer binnen (nieuwe voor goedkoop overgenomen van mijn buurvrouw, had de computer twee maanden geleden gekocht, maar kan er niet mee). En vanaf juli wordt al mijn muziek opgenomen met Cubase XL via een laptop computer (waarschijnlijk een 3.2 ghz).

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back