metatron
Sw, Sdshn, Ptch & Rvrb
Zonder effecten ben ik niks, kiez me galm ook altijd uit voordat ik 'echt' aan een track begin. En de rest komt vanzelf als ik bezig ben en denk van he ja daar moet een flanger of delay over heen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Origineel geplaatst door Tom Thomas
Natuurlijk, het begint bij de basis en ik ben het ook met Bikkel eens dat je ook veel zonder effecten kunt doen maar.....spaghettie zonder italiaanse tomatensaus vind ik niet te vreten. Zit die saus er wel bij, geef mij dan maar twee borden.![]()
gr. Tom

Origineel geplaatst door Racy Dieven
Effekten zijn pas werkelijk de stront wanneer zijn worden toegepast volgens
de regel van De Kleinst Waarneembare Dosis. Dus veel Bijpassen totdat het
verschil tussen In & Uit miniem is (in de totale mix wel te verstaan).
De Bijpasknop is de belangrijkste knop van het effektapparaat en indien toegediend
volgens deze regel winnen zij aan klanksuperioriteit.
Streng maar echt vaardig,
ISPdeRuiter
Origineel geplaatst door Racy Dieven
Effekten zijn pas werkelijk de stront wanneer zijn worden toegepast volgens
de regel van De Kleinst Waarneembare Dosis. Dus veel Bijpassen totdat het
verschil tussen In & Uit miniem is (in de totale mix wel te verstaan).
De Bijpasknop is de belangrijkste knop van het effektapparaat en indien toegediend
volgens deze regel winnen zij aan klanksuperioriteit.
Streng maar echt vaardig,
ISPdeRuiter

Dat niet. Maar misschien kost een exotischere synth meer omdat je er geen 5 19" dozen met FX achter moet hangen die je vervolgens ook nog in moet stellen omdat 't uit zichzelf al goed klinktOrigineel geplaatst door Furious5
Eigenlijk wil ik dus zeggen.. is het nou altijd nodig om een steeds exotischere synth te kopen terwijl je misschien met het bewerken van je huidige synths vette shit kan maken?
.
) Wat nu namelijk dit geluid zo vet maakt zijn de resonerende filters met een dikke delay !!!!Origineel geplaatst door Kevin
Dus soms maken de effecten de Synth.
Origineel geplaatst door mindscan
Was dat ook niet een beetje het geval bij de jp8000?
Origineel geplaatst door Furious5
Eigenlijk wil ik dus zeggen.. is het nou altijd nodig om een steeds exotischere synth te kopen terwijl je misschien met het bewerken van je huidige synths vette shit kan maken?