Welke bekende namen doen het niet zelf?

sander

_
Ok, ik lees en hoor regelmatig dat veel bekende namen in de huidige dance scene zelf niks doen.
Zoals het je misschien wel is opgevallen gaan heel veel bekende DJ's ineens ook muziek uitbrengen.
De muziek wordt dan gemaakt door een stel "top" producers die anoniem blijven. De muziek wordt
vervolgens aan de man gebracht met een naam van een Bekende DJ, aangezien dat goed verkoopt.

Ik begin met:

DJ Jean - al z'n muziek wordt gemaakt door de clubheads.

Wie volgt.

en daar gaan we weer.........

Origineel geplaatst door olafmol
en daar gaan we weer.........

Oh nee... :D

Mvg.

CoolRunning

dan zal ik het nog sterker vertellen:

een vriend van mij zit bij een sublabel van Blackhole...

Traffic is gemaakt door Cor Fijneman,
De Coca-cola commercial voor tv waar aan het einde heel duidelijk staat music bij Tiesto is dus ook van cor...

Nog even voor de mensen die het niet weten:
Tiesto is spaans voor bloempot/plantenbak :stupid :stupid :stupid

En van je hela hola houd er de moed maar in...

Marketing concepten,de bekende dj,en de schuwe producer met tallent die liever op de achtergrond blijft.

Even denken,marco v,waar Benjamin het meeste voor zijn rekening neemt?

alsjeblieeeft laat de tiesto discussie dan tenminste rusten.......

Ik heb 'roddels' gehoord over JM Jarre, en wel :

Oxygene & Equinoxe grotendeels door Michel Geiss
De laatste 2 albums hoofdzakelijk door Francis Rimbert
Metamorphoses door Joachim Garraud

Frankie Goes To Hollywood :

Relax en Two Tribes (Liverpool album) zijn zij niet aan te pas gekomen, praktisch helemaal gemaakt door Trevor Horn en engineer Steve Lipson

Origineel geplaatst door Bass
Ik heb 'roddels' gehoord over JM Jarre, en wel :

Oxygene & Equinoxe grotendeels door Michel Geiss
De laatste 2 albums hoofdzakelijk door Francis Rimbert
Metamorphoses door Joachim Garraud

Interessant! Vertel es wat meer over die 'roddels'? (vooral omdat je dat woord 'quoot' :))
Geiss heeft later zelf ook een album uitgebracht, maar die heb ik nooit gehoord. Iemand?
Verder deed hij altijd al veel 'productie' werk (mixen, masteren, geluiden programmeren) voor Jarre en ook custom instrumenten-bouw (matrisequencer) en -modding (de smallstone phaser mod die een bijna lege batterij nabootst... zou ik graag meer van willen weten! :confused: ).

Rimbert, dat is toch die 'human sequencer'?
Garraud heb ik nooit iets van gehoord!

Origineel geplaatst door omc
DJ Jurgen

Begrijp dat Jurgen zijn nummers niet zelf produceert! Wat een dipshit is die gast zeg!;)
Maar heb wel weer gehoord dat Jurgen achter Alice Deejay zat?!:confused: Als studiomeubel dan misschien?:confused:

Origineel geplaatst door Cisco
Begrijp dat Jurgen zijn nummers niet zelf produceert! Wat een dipshit is die gast zeg!;)
Maar heb wel weer gehoord dat Jurgen achter Alice Deejay zat?!:confused: Als studiomeubel dan misschien?:confused:

Dit laatste kan ik bevestigen (tenminste dat staat achter op het hoesje van het album van alice dj).

Back