2 vet to the floor van Bass

Klinkt best goed. Maar ik dacht dat jij zo'n hekel aan trance had? Of moet ik dat intrepeteren als een liefde-haatverhouding?

Origineel geplaatst door Bahamut
ik hoor alleen af en toe wat geluidjes alsof iemand moet braken ?? :o:
Ja idd, nu hoor ik het ook. Zeker met de carnaval gemaakt hè :D

wat vreselijk zonde dat je presets uit de JP8000 pakt ipv ze zelf te bewerken!

Origineel geplaatst door hansbakker
wat vreselijk zonde dat je presets uit de JP8000 pakt ipv ze zelf te bewerken!

Dit geldt dan hoogst waarschijnlijk alleen voor de Jp bezitters. Ik ken die presets niet, dus voor mij zijn ze nieuw. trouwens de groten der aarde gebruiken presets.

Leuke track Bass. Zoals iemand al vermeldde "wat ITALO invloeden". Dit zou KOTO of SCOTCH (hoe tjakka tjakka toe) hebben kunnen maken in de huidige tijd. En beschouw dat maar als compliment.

Origineel geplaatst door Bahamut
wel aardige track :dj:
ik hoor alleen af en toe wat geluidjes alsof iemand moet braken ?? :o:

hahaha..braken?

hmm nee dat is een percussiegeluidje van mn Danceboard geloof ik hehe...

Jp8000 preset?? Hmm ik heb toch echt aan de knoppen gedraaid :D

Italo? :confused: hmm dan denk ik aan Fun Fun enzo..ik hoor die strekking niet echt. eiguluk...
Die bassline is trouwens mn Nova :okdan:

Wat boeit het eigenlijk als het een preset is?
Als het gelijk goed in je mix past ,waarom niet? We kunnen niet allemaal professionele sounddesigners zijn ÉN topproducers!!! En de slikkende, zuipende en snuivende meute op de dansvloer heeft daar al helemaal schijt aan.:biertje:

nou....toen ik zn track luisterde kreeg ik het idee dat hij aardig wat tijd stopte in zn beats...waarom niet de sounds! ik geef ook alleen aan dat het zonde is, geen schande!

en jij ook proost :biertje:

Aardig wat tijd ??

Ik heb deze track in 2 uur gemaakt ofzo..:o:

Hmmm ik zou graag wat commentaar hebben van de veteranen hier :)

Hoi Bass,

Klinkt best lekker hoor! Zeker voor een track die je in 2 uur in elkaar hebt gezet. De compressie van je drums mag wat mij betreft wat zorgvuldiger en ik hoor hier en daar een tommetje voorbij schieten. Zou ik er uit halen. synthsounds zijn prima. Die jp-italo strings kunnen best!

Je track heeft zeker wel leuke elementen in zich,maar het mag van mij allemaal wel wat strakker. Ik hoor weer leuke dingetje met vervuilende sounds erin,zoals dat trommeltje in het niets komt ie opduiken(eruit halen)

En die beat,groove mag ook wel wat strakker!. Vind het allemaal wat rommelig en onharmonisch.

maar 2u werk.

dat stukje op 0.30 tot 0.34 klinkt zeer lekker,maar mag wel wat strakker inelkaar vallen.En bouw vanuit die groove/element verder. Had persoonlijk alles er eens uit gegooid. Alleen dat stukje van 030tot034 op geslaan. Een volgende week er weer eens rustig voor gaan zitten.(persoonlijk gezien)

OK..

hmmm misschien had ik er beter bij kunnen zetten dat ik er 2 dagen over had gedaan...

Back