2 vet to the floor van Bass

Ik vindt het wel leuk klinken. Ik zou em lekker zo laten :)
Eventueel ergens nog zo'n hele hoge 1 noot string toevoegen.

Hee ik hoor af en toe look? Vocalen zouden denk ik wel goed passen bij dit nummer.

I'm looking for the perfect love.

Hier zitten leuke elementen in. Er gebeurt van alles en gaat dus niet snel vervelen. En wees gerust ... ik ken de JP8000 niet, dus zal ik niets over presets zeggen :) ...

Sommigen beweren dat het rommelig is ... ik weet niet. Het is vol, dat wel, maar of dat het echt rommelig is :confused: Ik vind trouwens de baslijn wel lekker spannend.

Drums en extra percussie zijn trouwens knap geprogrammeerd (of zijn het loops?). Dat braakgeluidje komt inderdaad wel komisch over, maar geeft ergens een extra waarde :)

Ik denk dat wanneer dit gemasterd wordt door een pro, het echt een knap stukje is.

:okdan:

:doei:

Origineel geplaatst door Danny

Ik denk dat wanneer dit gemasterd wordt door een pro, het echt een knap stukje is.

:confused: waar luister je op af dan ?

voorderest ; dank..

Origineel geplaatst door Bass
:confused: waar luister je op af dan ?

voorderest ; dank..

Een klein computerkoptelefoontje op m'n werk ... andere mogelijkheden om downloads te beluisteren heb ik niet ;) .

Ik neem dus aan dat het daar aan ligt 8)

... Zie nu pas dat je professioneel met muziek bezig bent :dubbel: lach met mezelf :dubbel: ... iedereen slaat de bal wel eens mis :) ;)

:doei:

Origineel geplaatst door MIDIoot
En de slikkende, zuipende en snuivende meute op de dansvloer heeft daar al helemaal schijt aan.:biertje:

LOL

vind deze style wel erg oke.

betreft die supersaw string ( hoe je ook wilt noemen ) vanaf 1:04 vind ik mager klinker,

Mager??
Hmm het is toch de SUPERSAW?

Wacht eigenlijk nog op de comments from the likes of JohnnyBusca, Skeletvm, Fuse, Pjotr G enzo...:)

tja, ik zit nu op t "werk" en thuis heeft de pc de geest gegeven :(

Of eigenlijk, windows heeft de geest gegeven. Dus vol verwachting wachten we af :p

Klinkt lekker, die beat bevalt me wel !
En die saw vind ik wel cool, zal er alleen iets meer reverb op zetten.

:okdan:

Mager??
Hmm het is toch de SUPERSAW?

Wacht eigenlijk nog op de comments from the likes of JohnnyBusca, Skeletvm, Fuse, Pjotr G enzo...:)

niet van mij? :frons:

Attachments

• angry.jpg
    angry.jpg
    22,4 KB · Bekeken: 70
Van mij? Sinds wanneer luister jij naar mij? ;)

Nee, ik vind het geen slecht nummer, alleen dat 808 geluid is wel echt jammer..

Origineel geplaatst door Mike Rockmore
gaan we op avatar beoordelen ? :stupid dan kan idd beter mijn mond houden :biertje:

Nou ?? zeg t maar :)

he ik dig em eigenlijk wel, zowiezo nieeeeeeeeet mijn stijl muziek, toch blijf ik wel geboeid luisteren, ik vind dat ie verder lekker is afgemixt.. ligt dik in de mix, en hij klinkt zelfs op 80 kbps, reflexed in de euren. Ja ik vind hem helemaal goed 8)

grtz Mike(al Jackson)

Attachments

• michael-jackson-monkey.jpg
    michael-jackson-monkey.jpg
    18,5 KB · Bekeken: 64
Op 2.30 zit er een lelijk klein foutje met de delay. De manier waarop je de strings speelt doet me erg denken aan de tracker-tunes van weleer (en de snaredrum ook! Toendertijd veelal gejat van Fine Young Cannibals - She Drives Me Crazy) dus 't is okee in mijn boekje. Op 3.20 zou ik zeker een sappige rap neerzetten, nu klinkt 't nog wat leeg daar.

mijn mening: Dit is dus geen trance en heeft ook in de verste verte helemaal niks met trance te maken..

verder wel geinig ding..

en Hans Bakker, wat ben je toch een ongeloofelijke uberheld dat je toch al die JP presets uit je hoofd kent en dank voor het feit dat je dat elke keer aan ons mede deelt..

Origineel geplaatst door DJ-D_Prime
mijn mening: Dit is dus geen trance en heeft ook in de verste verte helemaal niks met trance te maken..

JOEPIEE!!! :okdan:

Leuk en lekker!

Je hebt het vaak over 'bruut' en 'vet' maar ik hoor geen bruut geweld o.i.d. Maar zoals gezegd, heb ik daar geen moeite mee en vind dit een mooie track.

Volgende keer de percussie iets meer stereo pannen. Dan ademt je track meer en wordt hij door tegengestelde stereo percussie nóg speelser.

Ben benieuwd naar je volgende nummer! :okdan:

Back