De allerbeste synth voor HARDstyle...??

anthonievos

Stamgast
Suggesties? (tot ongeveer de prijs 1000 eurotjes )

Ben zelf erg te vreden over Novation synths, maar ook de DX200 van yamaha bied uitkomst hiervoor als je maar flink aan de knoppen draait..

80% van alle hardstyle geluiden komt naar mijn weten uit de Virus, een virus rack XL kost 1300 euro ofzo en de virus rack clasic 800 dus....

jp 8080 .....

ow wacht, hardstyle zeg je ? ehm ...

sk5.jpg

Laat ik hem toevallig "over" hebben voor € 100 *D :maffia: :biertje:

Hmm, zeg 't niet graag, maar wordt er voor Hardstyle niet (heel) veel/voornamelijk gebruik gemaakt van soft-synths en pc/mac ?!

Gááááf de Casio SK-5!! Die wil ik hebben! (geen grap; jeugd-sentiment!)

Hmm, maar ZO graag..

'k heb es iets gehoord over een Korg Prophecy of een korg Z1, die schijnen dr ook wel goed voor te zijn :D

-C-

'k heb es iets gehoord over een Korg Prophecy of een korg Z1, die schijnen dr ook wel goed voor te zijn
Jep, deze 2 gebruiken de meeste hardstyle producers... ik zal het je nog sterker vertellen, lady Dana heeft alleen een Z1 in dr studio staan. Dus al haar nummers komen alleen uit die Z1!!! En wat dacht je van de vette Promo sounds? ....jawel: Prophecy, prophecy, prophecy...... ik kan het maar niet vaak genoeg zeggen.
(graag gedaan C)

Denk dat een goeie drumcomputer belangrijker is voor hardhouse/style/core.......
ik bedoel met een ouwe trompet, en een vette drumcomputer kan je ook knallende hardhouse maken.
maar voor rauwe geluidjes, en zo is een virus wel cool, of een nord lead + fx.

voor HARDstyle heb je natuurlijk SOFTware nodig....

Ahum...voor de mensen onder ons die graag wat verder kijken dan de presets...de Yamaha CS1x of volgende. Daar komen stiekum heeeel wat sounds vandaan ;) . Voor de mensen die graag net als 99% van alle hardstyle producties niet origineel willen/kunnen zijn: koop een hardstyle cd of vinyl en sampelen maar...}:|

He sukkel stel is niet van die domme vragen wat denk je nou dat je als je op een knop drukt er een nieuw liedje uit komt rollen en het dan kan verkopen?

:stupid

Ik vind alle vragen van "Welke synth is het beste voor..." sowieso redelijk :stupid

:D

Origineel geplaatst door DJ @tiq
He sukkel stel is niet van die domme vragen wat denk je nou dat je als je op een knop drukt er een nieuw liedje uit komt rollen en het dan kan verkopen?

:stupid

He sukkel noteer dan op zijn minst punten tussen je zinnen wat denk je nou als je zo schrijft dat je dan niet een sukkel bent? :duivels:

...maar je hebt wel ergens gelijk...

Uhm....JIJ maakt een synth Hardstyle toch ??
Als Promo of een andere Hardknakker Magix Musicmaker met een Roland D50 gebruikt is dat ineens Hardstyle ofzo :confused:
Diverse synths vandaag de dag hebben die capaciteit !
Zoals ook heel mooi in de FAQ staat hier op het forum ''Ga zelf eens luisteren in een winkel !''
En voor 1000 € kom je al een heel eind ,kan zelfs al veel goedkoper mits je maar goed programmeerd.

Ja als je toch 1000 euro overhebt! das toch nie zomaar wat ofzo! maar goed het ligt zeker weer aan mij succes met de Hardstyle uh (muziek) :stupid

Komop mensen niet zo blaffen op dees persoon !
Maar in elk geval zoals ik al zei heb jij een flink budget waarvoor je makkelijk een GOEDE Synth hebt en als die Synth nog niet hard genoeg is neem je gewoon iets wat ECHT hard is zoals dit :

Attachments

• baksteen.jpeg
    baksteen.jpeg
    2,1 KB · Bekeken: 108
Ja of dit:

koploper.jpg

Back