Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door timvanpoppel
Jep, deze 2 gebruiken de meeste hardstyle producers... ik zal het je nog sterker vertellen, lady Dana heeft alleen een Z1 in dr studio staan. Dus al haar nummers komen alleen uit die Z1!!! En wat dacht je van de vette Promo sounds? ....jawel: Prophecy, prophecy, prophecy...... ik kan het maar niet vaak genoeg zeggen.
(graag gedaan C)
Denk dat een goeie drumcomputer belangrijker is voor hardhouse/style/core.......
ik bedoel met een ouwe trompet, en een vette drumcomputer kan je ook knallende hardhouse maken.
maar voor rauwe geluidjes, en zo is een virus wel cool, of een nord lead + fx.

Origineel geplaatst door bouncemasters
promo gebruikt voornamelijk zijn nord![]()
..)
jaja dat weet ik wel maar omdat die andere kerel zo sec. die anders synth noemde, dat ik laat ik ook eens wa postuh![]()

phiew![]()

Origineel geplaatst door smackos
Alle hardstyle wordt toch gewoon met een Amiga in octamed gemaakt hoor.

Origineel geplaatst door Roel
novation k-station.. hoppaah
al kun je met elke synth hardstyle maken, maar goed
|
Bericht door een moderator:
|
|
|
Origineel geplaatst door bikkel
De laatste tijd is toch vooral deze in zwang:
![]()
.

Origineel geplaatst door Bass
Ik vind alle vragen van "Welke synth is het beste voor..." sowieso redelijk![]()
![]()

.Origineel geplaatst door r.5
Alleen mensen die dergelijke vraag steevast met "een Virus" beantwoorden zijn nog meer![]()
alleen naar mijn mening niet echt super voor hardstyle... dan kun je imho beter wat novation spul proberen idd. Kun je gelijk je eigen bassdrums bratsen.