De allerbeste synth voor HARDstyle...??

Gewoon een juno2, of sample wat ouwe hardcore geluidjes...Hardstyle maken kan toch nooit een probleem zijn lijkt me...

Origineel geplaatst door timvanpoppel
Jep, deze 2 gebruiken de meeste hardstyle producers... ik zal het je nog sterker vertellen, lady Dana heeft alleen een Z1 in dr studio staan. Dus al haar nummers komen alleen uit die Z1!!! En wat dacht je van de vette Promo sounds? ....jawel: Prophecy, prophecy, prophecy...... ik kan het maar niet vaak genoeg zeggen.
(graag gedaan C)

Denk dat een goeie drumcomputer belangrijker is voor hardhouse/style/core.......
ik bedoel met een ouwe trompet, en een vette drumcomputer kan je ook knallende hardhouse maken.
maar voor rauwe geluidjes, en zo is een virus wel cool, of een nord lead + fx.

promo gebruikt voornamelijk zijn nord ;)

Origineel geplaatst door bouncemasters
promo gebruikt voornamelijk zijn nord ;)

Maar Promo maakt hardCORE....en de draadstarter had het over hardSTYLE....;)
( en hij heeft verder zo'n beetje alle synths staan,dus het hele verhaal gaat zowiezo niet op..:D..)

Fijne synths voor hardstyle soundjes : Virus,Nova en Nordlead....alhoewel heeeel veel hardstyle
met softsynths en pc wordt gemaakt.....

Tip voor het maken van fijne hardstyle basslinetjes : neem een (hardcore-)kickje en reverse die....
Die ene bekende hardstyle plaat heet niet voor niks : "Age of reversed bass"....

jaja dat weet ik wel maar omdat die andere kerel zo sec. die anders synth noemde, dat ik laat ik ook eens wa postuh ;)

jaja dat weet ik wel maar omdat die andere kerel zo sec. die anders synth noemde, dat ik laat ik ook eens wa postuh ;)

Nou,vooruit dan maar....;)

phiew :peukie:

had vandaag trouwens nog n trackie op staan van je die staat op past present future, lekkere kick zit daarin :halleluja

Origineel geplaatst door smackos
Alle hardstyle wordt toch gewoon met een Amiga in octamed gemaakt hoor.

Yep en vergeet daarbij niet de Technosound Sampling Cartridge voor die extra sound dimensie !
Dat waren nog eens tijden 8 Bit en 4 sporen in Protracker... en maar resamplen......
:z

Jupiter-6 lijkt mij wel een schop-kont Harstyle synth.
Voor Detune/pwm leads.
Sampler met synth mogelijkheden doet de rest.

Origineel geplaatst door Roel
novation k-station.. hoppaah

al kun je met elke synth hardstyle maken, maar goed

Ja joh... reageer fijn effe op een vraag van een maand of vier geleden...

is het weer oude-thread-omhoogschop dag ?

De laatste tijd is toch vooral deze in zwang:

xerox-collage.jpg

Bericht door een moderator:
Heren, graag een tikkie on-topic reageren, of anders niet. Dank!
En ja, ik weet 't, het is een ouwe thread...

Origineel geplaatst door bikkel
De laatste tijd is toch vooral deze in zwang:

xerox-collage.jpg

Haha...kijk...da's nou humor.....moest gewoon echt even hardop lachen toen ik dit zag.

Even ontopic: Welke synth dan ook is goed voor hardstyle...je zoekt daar toch cheapo synthlines die in iedere schaap zijn oren klinken als een leuk deuntje.....

Tja...ik weet het...mijn mening over hardstyle is alles behalve positief 8D.

Maar geloof me....er is niet echt een beste denk ik......... het ligt meer aan je synth programmeer kunsten en sequence capaciteiten. Als je die mastered kun je zelfs een oude accuschroefmachine nog als een hitsynth laten klinken (zou me niet eens verbazen als dat al eens gedaan is trouwens....) :eureka:

Sorry, maar had ik mijn verzoek te onduidelijk neergezet?
Dit is dus geen discussie over muzieksmaak. En ook al geen humorthread. Lachen verboden! :frons:

Origineel geplaatst door Bass
Ik vind alle vragen van "Welke synth is het beste voor..." sowieso redelijk :stupid

:D

Alleen mensen die dergelijke vraag steevast met "een Virus" beantwoorden zijn nog meer :stupid

Volgens mij is dhr. Vos al tijden niet meer hier.. maar okee. Het enige dat mis is met het beantwoorden van een dergelijke vraag met "Een Virus" is dat elke Virusbezitter iets heeft van "gvd, nou ben ik weer wat minder uniek" :).

Origineel geplaatst door r.5
Alleen mensen die dergelijke vraag steevast met "een Virus" beantwoorden zijn nog meer :stupid

Nééé jonguh.. virus IS gewoon goed! :luv: alleen naar mijn mening niet echt super voor hardstyle... dan kun je imho beter wat novation spul proberen idd. Kun je gelijk je eigen bassdrums bratsen.
:gaap:

Back