O
Oligarch
Guest
Hallo allemaal,
na een aantal jaar plaatjes en cd's te hebben gedraaid ben ik gezwicht voor het produceren
. Ben nu zo overal een beetje aan het rondkijken wat er te krijgen is en wat er wordt aangeraden om mee te beginnen. Wil in ieder geval een combinatie van soft- en hard synth's gaan gebruiken (kan ik mijn nieuwe pc ook meteen ff testen). Heb gisteren mijn eerste produce"hulpmiddel" gekocht, een Novation Remote 25. Ben nu verder in onderhandeling over de Yamahatjes RM1X en een CS2X. Lijkt me dan toch wel voldoende startersgear of niet. Heb inmiddels ook de nodige software waarmee ik wat meer wegwijs probeer te worden. In ieder geval vind ik het een superforum, waar veel goeie info wordt gegeven. Ik zal dan ook zeker vaker te vinden zijn hier en berichies posten.
Groetkes
na een aantal jaar plaatjes en cd's te hebben gedraaid ben ik gezwicht voor het produceren
. Ben nu zo overal een beetje aan het rondkijken wat er te krijgen is en wat er wordt aangeraden om mee te beginnen. Wil in ieder geval een combinatie van soft- en hard synth's gaan gebruiken (kan ik mijn nieuwe pc ook meteen ff testen). Heb gisteren mijn eerste produce"hulpmiddel" gekocht, een Novation Remote 25. Ben nu verder in onderhandeling over de Yamahatjes RM1X en een CS2X. Lijkt me dan toch wel voldoende startersgear of niet. Heb inmiddels ook de nodige software waarmee ik wat meer wegwijs probeer te worden. In ieder geval vind ik het een superforum, waar veel goeie info wordt gegeven. Ik zal dan ook zeker vaker te vinden zijn hier en berichies posten.Groetkes