Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hoe vet zou het wel niet zijn als je boven de knoppen puls, zaag, sub detune knopjes had.
Origineel geplaatst door The Q
Vond de unison op je Juno-60 ook niet bijzonder. Volgens mij was het gewoon een grapje van meneer Roland.
(ja Japanners hebben óók humor!)![]()
je moet dit wel ff in de juiste context zien. het ging er niet om of het bij de juno-60 kon (want dat was reeds aangegeven door boemtsjak) als wel dat het detunen van 3 oscs ansich met 1 knop zou kunnen worden gedaan.Origineel geplaatst door organix
Dit ... kan overigens niet. In ieder geval niet op een makkelijke manier.
correct, maar het was loveyourjunos die beweerde dat hij 4 oscs had.Origineel geplaatst door organix
De puls / zaag komen uit dezelfde master oscillator. De zaag wordt geshaped met een integrator en kan niet op een makkelijke manier individueel worden gedetuned. De sub is een deling van de puls en detunen kan daar ook niet.
Origineel geplaatst door organix
De puls / zaag komen uit dezelfde master oscillator. De zaag wordt geshaped met een integrator en kan niet op een makkelijke manier individueel worden gedetuned. De sub is een deling van de puls en detunen kan daar ook niet.

Ik?correct, maar het was loveyourjunos die beweerde dat hij 4 oscs had.
lees de topic nog maar eens door.
ik had je post in eerste instantie niet goed begrepen, en dit na enkele minuten ge-edit)de quote in mijn 7e post op de vorige page laat toch duidelijk zien dat jij dat geclaimed hebt.Origineel geplaatst door loveyourjunos
Ik?lees de topic nog maar eens door.
nou vooruit dan maarOrigineel geplaatst door loveyourjunos
(stond er wel hoorik had je post in eerste instantie niet goed begrepen, en dit na enkele minuten ge-edit)
waarom dan? een juno-60 is toch gewoon wat ie is...Origineel geplaatst door loveyourjunos
Dat is een duidelijk antwoord. Jammer. Toch maar verder sparen voor de moog voyager dan![]()
Origineel geplaatst door organix

maar komen alle stemmen niet van dezelfde DCO af qua tuning? zo ja, dan zou het alsnog niet kunnen...Origineel geplaatst door R-ond
dit zoals jij t uitlegd is waarschynlijk by veel 1 osc 6 voice synths bv akai ax73 /vx90
asje die dus op unison zou zetten en in de synth zelf bv de voices "iets "detuned
kant wel btreder klinken
maaar de wave forms de-tunen,...kan niet so maar
![]()
maar komen alle stemmen niet van dezelfde DCO af qua tuning? zo ja, dan zou het alsnog niet kunnen...
masterclock is idd wat ik bedoelde maar goed dat is natuurlijk ook gewoon een oscOrigineel geplaatst door organix
Ja en nee. Wel van dezelfde masteroscillator, maar niet van dezelfde DCO.