Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Zawinul's live set-up, circa 1998-1999: Left-hand keyboard stack facing the band: Korg M1 (top), Korg WaveStation (bottom); Right-hand keyboard stack facing audience: Custom Keyboard Switching Box (top), Korg Prophecy (top), Sequential Circuits T-8 (bottom); Korg Trinity behind Zawinul.

Above from the left, you can see a Yamaha CS80, Prophet 5, Hammond J-122 organ, Yamaha CP-70B electric grand, two Moog Minimoogs, Fairlight master and slave keyboards, Moog Polymoog, Mellotron, Prophet 10, Solina String Ensemble, Clavinet, Rhodes electric piano, Hammond B-3 organ, and a Moog Liberation. On the floor of the stage you can see John Wetton using a Moog Taurus I bass pedal unit.
Origineel geplaatst door Hanz
In het nummer 'Kayleigh' (van Marillion natuurlijk) komt een wel bijzonder rijk arsenaal synthjes voorbij huppelen...
SPOTTEN MAAR!
Foto 1:
Origineel geplaatst door Hanz
4: Wurlitzer. Daarop onbekend.

[/edit]
) maar de synth daaronder heb ik nog niet kunnen identificeren. In zijn studio heeft Franck o.a. een K2600XS, zou dat 'm zijn?
Origineel geplaatst door Hover
...maar de synth daaronder heb ik nog niet kunnen identificeren. In zijn studio heeft Franck o.a. een K2600XS, zou dat 'm zijn?
Origineel geplaatst door Baby Evil
Op Misplaced Childhood staat gewoon 'keyboards', maar dit is de lijst van Fugazi:
Bosendorfer grand piano
ppg wave 2.2
Roland Jupiter 8
Minimoog
emulator
Yamaha DX7/GS1
Korg CX3
Jan
fugazi braken ze mee door, misplaced childhood is alweer op clutching het einde van fish...Origineel geplaatst door Hover
En wat doet een GSM op dat orgel?
Beepbeep...beepbeep
Hallo ?
Ik ben ..ehm.. ff bezig .. aan het optreden, kan je straks terugbellen?
![]()
Origineel geplaatst door demian
Wat is dit nou voor lullig keyboardje?
(dit is eat static)

welnee, tijdloos...Origineel geplaatst door SideFX
Enigszins gedateerde thread welliswaar..