De grote excuses thread

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
RACY! RACY!

Ik wist niet dat ik ooit nog voor iemand zou supporteren.

PS: heb je een foto van jezelf? En misschien ook één van ISPDeruyter?
En ook even uitleggen hoe je aan de naam ISPDeruyter komt?
Ik dacht dat ik lichtjes abstract was, maar voor hetgeen jij presteert neem ik mijn pet af.

Mijn welgemeende excuses...

( waarom eigenlijk ? )

Origineel geplaatst door dione
( waarom eigenlijk ? )

Voor het veroorzaken van overmatige slijtage aan m'n scroll-wieltje misschien ?? :frons:

Je zou een goed politicus zijn ! Enorm veel ruimte opeisen, en niks zeggen... ;)

Nogmaals mijn oprechte excuses...

..Voor het veroorzaken van overmatige slijtage aan scroll-wieltjes

;)

Origineel geplaatst door dione
Mijn welgemeende excuses...

( waarom eigenlijk ? )

Zobenknog aammenaam Recidive gekomen.
Met dat scroll wheel truukie.

ISPdeRuiter is een spatieloze samentrekking van I.S.P. de Ruiter;
"I.S.P." zijn mijn initialen (kies je favoriete russische componist en je
komt een eind), "de" is een nederlands lidwoord (vandaar dat ik mij hier als lid heb aangemeld)
en "Ruiter" omdat bestialiteit al zeven geslachten in onze familie voorkomt; niks hoor, grapje.
Ik componeer inderdaad muziek en zal vanaf mei op VSPR-radio te beluisteren zijn.
Dat is de internetradio van VS Planet, dat zich naast een serieuze (virtual studio) recording site
nu ook als onafhankelijk muziekpromotieplatform presenteert.

Hoop zo alle vragen afdoende te hebben beantwoord en zeg dank voor
uw aller (brussels) lof.
Het is niets, heren (M/V 0-88 jr.), het stelt niets voor en daarom nooit teleur.
Weest gegroet,
ISPdeRuiter

mijn excuses aan mensen die ik per ongeluk en/of onbedoeld onterecht heb bejegend

:biertje: :peukie:

Origineel geplaatst door Croaton
dit verdiend een bloemetje... een bloemetje... een bloemetje....:D

VerdienT, met een T!!! Ik eis excuses!!! (kan ook zijn dat ik ernaast zit en in dat geval mijn welgemeende verontschulding :biertje: )

excuses aan mijzelf omdat ik kennelijk dagelijks de behoefte heb om dit forum te bezoeken
ik heb synthforum al eens verwijderd uit mijn favorieten, maar toen gingen mijn vingers de link gewoon typen

ex-q6 verleend namens jouzelf.

Heitje voor 'n karweitje,
ISPdeRuiter

Excuses alvast dat ik straks na mijn verhuizing voorlopig niet kan breedbanden en geen leden lastig kan vallen en niet kan bijdragen aan de forumvervuiling.

Nogmaals sorry...

Origineel geplaatst door demian
Excuses alvast dat ik straks na mijn verhuizing voorlopig niet kan breedbanden en geen leden lastig kan vallen en niet kan bijdragen aan de forumvervuiling.

Nogmaals sorry...

excuses geaccepteerd bro geen probleem:okdan: ik vervuil de boel hier wel voor ons beiden met mijn stijlvolle posts no problemo voor mie-yo :kimono:

bij deze wil ik graag iedereen vergeven die niet altijd zo lief is:engel:

Sorry hoor, maar jullie zijn me een stelletje loosers zeg! Ik biedt helemaal niet m'n excuses aan en ieder die ik tegen de schenen heb geschopt, jammer dan. Je hebt het verdient! Beetje sorry zeggen. Net als die seriemoordenaars. Tegen het einde van hun leven zeggen: "sorry *** voor mijn daden, ik ben tot inkeer gekomen". Jaja, dikke snikkel, zo komt iedereen in de hemel....

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back