De grote excuses thread

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
ff vraagje... ik zie wel vaker dat mensen naar een individuele post verwijzen (ergens midden uit een thread die al behoorlijk history is)... waar kun je de exacte link aflezen van zo'n individuele post? ik ff niet schnap doen...

enne... het spijt me dat ik deze technische vraag in deze thread stel nutuulk...

Mijn excuses voor het vinden dat al die mensen die hier de laatste tijd out of the blue vragen 'wat moet ik kopen <vul apparaat hier in>' enorme sukkels zijn. Lui, dom en irritant.
Als hun vraag uniek is of zo. Of dat ze niet eens door hebben dat wat ze vragen al 1000x vaker gevraagd is.
Leer godver.... nou eens een keertje hoe die zoekmachine werkt. En leer eens om duidelijk iets te vragen zodat mensen het ook snappen wat je bedoeld.Er zijn er ook die het wel kunnen.

En het spijt dan ook heel erg dat ik sommige antwoorden op die draadjes ontzetten kortzichtig, dom en irritant vindt. Dat ze niet eens afvragen wat er nou precies bedoeld wordt en metteen met iets op de proppen komen waar die persoon helemaal niet op zit te wachten.

En normaal zeg ik dit ook niet in die draadjes. Maar het spijt me nu even dat ik zo eerlijk ben.

Zand d'rover?

Mij spijt 't dat ik nu aan Fuse vraag: Als je je er aan ergert, waarom kijk en reageer je dan op zo'n thread?

sorri ;)

Origineel geplaatst door 6 trak
ff vraagje... ik zie wel vaker dat mensen naar een individuele post verwijzen (ergens midden uit een thread die al behoorlijk history is)... waar kun je de exacte link aflezen van zo'n individuele post? ik ff niet schnap doen...

enne... het spijt me dat ik deze technische vraag in deze thread stel nutuulk...

ik ga ervan uit dat je nu ook je excuses aan gaat bieden omdat je deze vraag ook al in een andere thread gesteld hebt !

zie: https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?s=&postid=287518#post287478

:geslaagd:

Het laatse vaarwel.

Het laatse vaarwel.

Mijn excuses voor alles wat ik tot nog toe geschreven heb.
Mijn excuses voor alles wat ik tot nog toe gesproken heb.
Mijn excuses voor alles wat ik tot nog toe gedacht heb.
Mijn excuses voor alles wat ik tot nog toe gedaan heb.
Mijn excuses voor alles wat ik tot nog toe gevoeld heb.

De wereld is zoals ze is. Alles is in constante verandering.

Handel welwillend jegens alle levende wezens en werk met inzet aan uw
verlossing,
ISPdeRuiter

JA! Hoe vaak dat ik het wel niet heb dat ik op een 2-letterwoord wil zoeken in de zoekmachine maar dat ik in mijn zelfstandige zoektocht word belemmerd door deze (in mijn ogen vreemde) restrictie. Dit kan toch niet het gevolg zijn van een technische onmogelijkheid? En het zal echt niet teveel resultaten opleveren (als je op een beetje rare 2-letter combinatie zoekt) en zeker niet in combinatie met andere woorden (wat natuurlijk nogal eens voorkomt als je op een bepaalt type synthzoekt.

Mijn excuses als deze opmerking geen aansluiting lijkt te hebben op deze thread.

Sorry hoor, maar als iemand zich aangevallen voelt door een opmerking, is het dan per definitie jouw fout simpelweg omdat jij de opmerking maakte? Met alles wat je zegt kan je iemand met een ander referentiekader wel de kast op jagen, voor je het weet ben je je de hele dag aan het verontschuldigen om anderen te behagen terwijl je geeneens kwaad in de zin had.

Heeft iemand dus ueberhaupt het recht om jou om excuses te vragen als het enkel zijn/haar referentiekader is wat tot verontwaardiging leidde? nee dus! Bovendien leg je de macht bij het vragen om excuses volledig bij de ander, een knieval zonder dat daar ook maar iets tegenover staat; het recept bij uitstek voor het vergroten van je eigen ongeluk dus, dom!

Dus, krijg je een wtf? stfu! rtfm & utfs n00b! naar je hoofd geslingerd? misschien is het wel terecht, en zoniet, wat dan nog?!

Tot zover dit zen-moment, geluk komt uit jezelf! :okdan:

Origineel geplaatst door Mike Rockmore
een bikkel omdat je mensen over het internet voor losers uitmaakt :) nou ja dan hoef ik niet meteen zo'n "grote" bikkel als jou te zijn, dan ben ik liever een pluisje :biertje: maar ja als jij er fijn bij voelt dan moet je dat doen !

Er is hier natuurlijk maar een bikkel. Dat moge duidelijk zijn.

Origineel geplaatst door Clay
voor je het weet ben je je de hele dag aan het verontschuldigen om anderen te behagen terwijl je geeneens kwaad in de zin had.

Daarom deze tread, hoef je je maar 1 keer te veronschuldigen, en niet de hele dag,

Oh ja, excuus als je dit een kutantwoord vind :D , en ook excuus voor het gebruik van het woord "kut" als je dat kut vind.

mijn excuses voor het feit dat ik nog nooit iemand persoonlijk aangevallen heb op dit forum, en dus ook nog niet de kans heb gehad om me daarvoor te excuseren ;)

Mijn excuses voor het soms (tot nu toe 2x) laat afhandelen van verkopen ivm drukte. Maar daar kon ik zelf ook weinig aan doen 8o)

Dus voortaan moeten jullie maar wat meer geduld hebben potverdrehbank.
dbv2.gif

Sorry voor de bovenstaande opmerking :luv:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back