Van welk bekend persoon heb jij je spul gekocht?

ik heb niks van bekende gekocht geloof ik wel wel verkocht:
mijn juno 60 aan Bas kennis is de toetsenist van Blof, en heb in een ver verleden is een ffecten bak aan de gasten van acesone verkocht, die hadden ooit is een remix van die codoom reclame met die zin "tina hoeveel kosten die condomen" mijn o2r komt van iemand die claimde veel met tiesto en marco v samen te werken maar of dat nou helemaal waar was??

verder neem ik vaak produkten af van albert heijn ook geen onbekende, vandaag nog ff langs geweest setje roze koeken gekocht nog helemaal in het plastic;)

tr909

tr909

Ik heb een gesigneerde tr 909 van Robin Albers %-)

nu.. ja... ach ...
hij had een wereld hit met Plastic Dreams en de rest wil ik nie weten.

Die tr 909 heb ik gekocht van het geld wat had verdiend met de verkoop van een tb303 welke ik voor F300 van iemand kocht die er maar 'stomme piepjes' uitkreeg. een dag later lag ie in Duitsland en van een gedeelte van dat geld heb ik dus die 909 gekocht

Heb ik nou iemand afgeript of nie ?

;-)

Origineel geplaatst door EDP
mijn juno 60 aan Bas kennis is de toetsenist van Blof,

Van hem heb ik een Powersampler en Luna I/O boxje gekocht.
(stond ook al in die andere thread maar nu we er toch een aparte thread voor hebben val ik maar in herhaling :))
Hij ging overstappen van PC naar mac en daarom deed ie ze weg (alhoewel ze volgens mij gewoon mac compatible zijn maar goed...)
Ben niet in de studio geweest, maar heb even afgesproken bij het circustheater in scheveningen want daar gingen ze optreden (hoefde ik ook niet helemaal naar Zeeland te reizen).

Dankzij een geheugensteuntje weet ik nu weer dat die 01v van mij van Critical Mass is geweest. Misschien wel bekend bij de gabbers onder ons.

Maar lijkt me wel leuk als je iets van een bekend iemand hebt gekocht en die dan terug komt om te vragen of hij het alsjeblieft (voor meer) mag terugkopen omdattie het zo mist.

Hmmmmm...... eens even kijken. ;)

Robin Albers :[>

De grootste arrogante kwal uit muziekland, wat vind ie zichzelf goed. :stupid

En Critical Mass heb ik nog ooit een keer live zien optreden, eind '95 in de Rijnhal in Arnhem. Was wel koel toendertijd.. 8o)

Ik heb persoonlijk van Mike Banks (van Underground Resistance) een, niet uitgebrachte promo gekregen van Jeff Mills...telt dat ook....?

Mijn TB-303 is van Unyx geweest....

die hebben een 12", een album en een singel up DJAX-X-BEATS uitgebracht...

Verder heb ik nog een keer een cd gewonnen via de mailinglist van KMS records Detroit...
Toen ik de cd kreeg stond er op de factuur:

Delivery address: "mijn adres"
Billing address: "het adres van Kevin Saundersson himself.."

equate.

Effectenkaart voor Akai sampler van Peter Hoeks van Interface... Whoohoo, stoer man.

Nooit iets van Leo gekocht maar dat zal vast nog wel gebeuren..

Ik heb ook nog nooit iets van leo gekocht, maar dat gaat binnenkort veranderen! :)

Verder heb ik wel spullen die ooit van leo geweest zijn.... Zoals als mijn Spectral Audio's.... Maar die komen weer via Peter Gremme. Prima gozer uit Emmeloord! :)

ik heb ook nog niets van leo gekocht. is dat erg? ;)

Origineel geplaatst door King of Snake

Van hem heb ik een Powersampler en Luna I/O boxje gekocht.
(stond ook al in die andere thread maar nu we er toch een aparte thread voor hebben val ik maar in herhaling :))
Hij ging overstappen van PC naar mac en daarom deed ie ze weg (alhoewel ze volgens mij gewoon mac compatible zijn maar goed...)
Ben niet in de studio geweest, maar heb even afgesproken bij het circustheater in scheveningen want daar gingen ze optreden (hoefde ik ook niet helemaal naar Zeeland te reizen).

grappig ik hem nog het een en ander over de a4000 sampler uitgelegd. maar ik zij nog tegen hem dat hij beter op software over kon gaan..

Ik heb niks gekocht van een bekende, maar heb wel op m'n werk een leuke reparatie gehad (Ik heb hemzelf niet gerepareerd, maar een collega) En dat was de ppg 2.3 wave + waveterm van Acid Junkies. Dit was die uit de Interface van een paar maanden geleden. Ik heb me laten vertellen dat deze van Kraftwerk is geweest, maar of dat waar is...?

Ik heb een paar synths aan de A&R manager van Sony Nederland verkocht; hij zei dat ik, als ik 's een demootje had, dat maar 's moest laten luisteren....
Toetsenist van Candy Dulfer en intussen Marco Borsato, de manager/gitarist van Volumia, ach... wie koopt er niet bij Leo?

Origineel geplaatst door leo
Ik heb een paar synths aan de A&R manager van Sony Nederland verkocht; hij zei dat ik, als ik 's een demootje had, dat maar 's moest laten luisteren....
Toetsenist van Candy Dulfer en intussen Marco Borsato, de manager/gitarist van Volumia, ach... wie koopt er niet bij Leo?

Heb jij een warehouse met oude synths ofzo Leo?
:confused: ;)

Arv

Heb mijn jp8000 overgenomen van Perplex, de winnaar van de Grote prijs van Nederland 2001 categorie Dance...

Heb ooit een synth gekocht van Roland....ken je hem? 8)
Nee, zonder gekheid...ik kan twee 02R's kopen die gebruikt zijn bij de nummers van de Vengaboys.....dus ik denk van Wessel dus ;)
Alleen heb ik het geld er 'nog' niet voor :(

Back