Van welk bekend persoon heb jij je spul gekocht?

Origineel geplaatst door matt second
ParagonSystems van David Spaans (Matika)

Joh,....nu ik die naam zie, ik had van hem een MAM MB33 gekocht...wist niet dat hij van Matika was.....die gasten geven ook wel eens feestjes in Waterfront toch?

Origineel geplaatst door faab
Ik heb de tr 707 gekocht van peter slaghuis.
dx 100 van peter slaghuis
Een sh 101 van rene v/d weyde
2 x yamaha promix & microwave1 van ed bout
tr909 van guitar rob

Synthforum bekenden:
Andromeda van omiel
rave-o-lution 309 van grooveron
machinedrum van jack & jill
Juno 106 van dob
:)

Andromeda van omiel?:confused: Ik dacht dat hij er super tevreden mee was?!

Ik weet niet de reden van de verkoop, maar ik weet wel dat hij in topstaat is en dat ie bij mij de deur niet meer uitgaat.
Wat een topbak.:halleluja :okdan:

Origineel geplaatst door Cisco
Andromeda van omiel?:confused: Ik dacht dat hij er super tevreden mee was?!
Was ik ook. Heb alleen vanwege tijdgebrek bijna al mijn spul de deur uit gedaan. Mocht ik weer wat gaan doen dan zou ik er zo weer een kopen.

* Roland TB-303 van Emmanuel Top aka "Emmanuel Top" en samen met Bruno Sanchioni bekend van "BBE" en "Age of Love" en "Plexus" en ... (beter bekend begin en halverwege jaren '90)

* Roland VS-880EX van Walter Hilhorst - gitarist/producer/songwriter van de minder benkende (maar ondergewaardeerde) Belgische triphopgroep "Lunascape" - http://www.lunascape.net/i_flash.htm

* website en flash-portaal ge"kocht" - wel eigenlijk gemaakt - voor Mike Dierickx (aka "M.I.K.E." aka "Push" aka "Plastic Boy" aka ... )
=> M.I.K.E.'s officiële portaalsite: http://www.syndromeproduktunes.com/
=> Scanner Records website: http://www.scanner-records.be/ (let op: breedband nodig; ADSL of kabel )

Heb jij DIE String Ensemble?? Ik zat er constant naar te kijken op de videoclip. :D Kewl!

Ik heb zelf mijn Solina String Ensemble (mijn eerste vintage synth) vorig jaar gekocht bij een gast in Nieuw Weerdinge (boven Emmen), die daar een behoorlijk grote studio heeft. Ik vroeg hem wat voor soort muziek ie maakt, en hij zei dat ie voor muziek voor artiesten schrijft, en volgens mij had ie het over Frans Bauer. :gaap:

(en nou moet ik zeggen, in de jaren 70 schlager muziek hoor ik toch wel veel een Solina String! :o: )

Origineel geplaatst door Orabidoo
Heb jij DIE String Ensemble?? Ik zat er constant naar te kijken op de videoclip. :D Kewl!

8) Zo speciaal is het natuurlijk ook niet. Het klinkt net zo als alle andere. :D Maar het string ensemble die je zit in de videoclip en die je hoort in de originele versie heb ik dus ;)

Mijn Arp Avatar is van de Who geweest. (Niet dat dat gaaf is ofzo maar uit historisch archiverings oogpunt wel aardig)

Mijn D&R 1000 komt uit de Hans Mulder Studios waar menig legendarisch plaatje erop afegemixed is.

Mijn JV1010 en CS01 zijn van Phochos geweest :D

En mijn 909 is van Schooly D geweest...

oh wacht ik heb helemaal geen 909 :D

mijn sh101 en mc202 van mark vos allias Buzz Fuzz gekocht.

M'n S3000xl komt van M. "poing" Steenbergen.
Als het goed is treed hij nu op met mijn oude MPC-2000xl.

DJ Tiësto

DJ Tiësto

En wie heeft er wel eens iets van DJ Tiësto gekocht......???!!??

ISPdeRuiter

Re: DJ Tiësto

Re: DJ Tiësto

Origineel geplaatst door Racy Dieven
En wie heeft er wel eens iets van DJ Tiësto gekocht......???!!??

ISPdeRuiter

hahahahahahahahahaahahahaha :)

goede grap man racy, respect

MPC60II

MPC60II

Een MPC60II van de producer van Romeo (die nederlandse R&B groep) voor 1500 gulden...

Nee, ik heb 'm niet meer .:stupid

Patrick.

Re: MPC60II

Re: MPC60II

Origineel geplaatst door pt.
Een MPC60II van de producer van Romeo (die nederlandse R&B groep) voor 1500 gulden...

Nee, ik heb 'm niet meer .:stupid

Patrick.

Kan het zijn dat ik die toen van jouw heb overgekocht een jaar of 4 geleden...?
Hij heeft inmiddels weer een ander baasje... hij is me altijd goed bevallen!

Groet,
Roy

ik weet niet of het echt telt...

Ik heb ooit van Bas Kunnen's mede-producer een Z1 gekocht... inmiddels heeft Artefact deze...

[edit]oh ja... alles wat ik bij i4 muzique gekocht heb (...) is natuurlijk bij een beroemde Acid Junkie gekocht...[/edit]

Groet,
Roy

MPC60II

MPC60II

Origineel geplaatst door Lacertus
Kan het zijn dat ik die toen van jouw heb overgekocht een jaar of 4 geleden...?
Hij heeft inmiddels weer een ander baasje... hij is me altijd goed bevallen!

Groet,
Roy

Ja, dat kan heel goed :doei:

Patrick.

Back