trash
Ouwe rot
Origineel geplaatst door Errol
Zolang er ook nog mensen zijn die steeds meer goud willen betalen voor een pakje sigaretten waarom niet?
Maar zijn die ooit "gratis" geweest dan?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Zolang er ook nog mensen zijn die steeds meer goud willen betalen voor een pakje sigaretten waarom niet?

Origineel geplaatst door C738
Hey ik zat ineens te denken.
Waarom zou ik in godsnaam nog een muziek CD van een artiest kopen als ik ook een DVD kan kopen?
Dan heb ik de nummers én de clips. Dat is toch veel mooier?
Iemand?
-C-
sinds kort werken we met een door de stemra opgestelde vrijwarings verklaring.
weet je war ook zo frustrerend is? Dat ze bij stemra zo tegenstrijdig zijn.
De regels die wij krijgen opgedrongen zijn, als een klant hun belt ineens weer anders.
Maar goed, met die vrijwaringsverklaring komen we een heel end.
Wat marco borsato betreft weet ik niet of dat een goed idee was om alles op dvd uit te gaan brengen.
Ik weet niet of het aan mij ligt maar de laatste nummers die ik van hem zag waren niet veel soeps.
En die video clips vielen me ook al erg op vanwege de lage kwaliteit.
Ik heb niks met deze man maar kon wel begrijpen dat die veel verkocht.
Maar met deze liedjes en video clips? Dan zijn we toch wel laag gezonken![]()

Origineel geplaatst door C738
Hey ik zat ineens te denken.
Waarom zou ik in godsnaam nog een muziek CD van een artiest kopen als ik ook een DVD kan kopen?
Dan heb ik de nummers én de clips. Dat is toch veel mooier?
Iemand?
-C-

Als de muzikant het zelf aanbiedt, okee. Maar als iemand anders het aanbiedt?Origineel geplaatst door EternalFall
Daarom, op de eerste plaats komt de instandhouding van de muziek en de muzikant: alles daaromheen is bijzaak, en kan op termijn voor de muzikant, P2P, voor de muzikant een bevrijding zijn.
Er zijn mensen genoeg die we nooit echt zullen missen, maar daarom kan je ze nog niet gaan vermoorden? Ik geef toe, wat erg sterk voorbeeld, allemaal, maar wie beslist over zulke zaken als het verlies van de muziekindustrie? Non-moralitiet heeft echt z'n gevaren! Het klinkt mij als: "Het komt me nu beter uit om even geen moraliteiten te bezitten..." (beter voor mijn portemonaie)De ondergang van de huidige muziekindustrie is IMHO geen groot verlies.
En dat is nou net zo'n opmerking waar ik zo van schrik.Origineel geplaatst door demian
Het vakgebied is gewoon verkracht door lieden met goudkoorts... laat ze maar lekker zweten![]()
Origineel geplaatst door demian
Help! wat is een plutokraat nu weer ?![]()