Origineel geplaatst door Knaller
Volgens mij ging het al veel langer bergafwaarts met mevrouw de Lange, wie tekent er anders voor een tournee langs
Nederlandse NS Stations?
Gaat als een treinnnnn joh!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Volgens mij ging het al veel langer bergafwaarts met mevrouw de Lange, wie tekent er anders voor een tournee langs
Nederlandse NS Stations?

Nederlandse NS Stations?

Origineel geplaatst door macha
producers are the new consumers ( of gear)
Origineel geplaatst door dione
hoeveel bewijs moeten jullie nog hebben voordat het duidelijk is dat het downloaden wel degelijk nadelige effecten heeft ?

Origineel geplaatst door gemmetje
Hoewel ik het nut van deze post niet zo zie, deed ie me wel aan iets denken:
Zou de slechte tijd die de "muziek-bizz" nu doormaakt niet ook een oorzaak kunnen hebben in het feit dat
het aanbod zo enorm gegroeid is ? Helaas heeft muziek tegenwoordig ook te lijden van de "wetten van de
marktwerking" en 1 ding in de markt is dat een TE groot aanbod de markt ook om zeep kan helpen.
Feit is dat door de beschikbaarheid van "nieuwe" technieken zomaar iedereen een nummer in elkaar kan zetten,
waardoor het aanbod idioot groot is. (ik ben me er trouwens errug goed van bewust dat we hier met z'n 3500-en gezellig aan meewerken)
Origineel geplaatst door fuse
En 30% van het bedrijfsleven heeft de licenties van z'n software niet in orde en zit dus gewoon illegaal van mij en mijn collega's te profiteren. Dat is toevallig wel onderzocht. (zoek maar op tweakers.net)
Origineel geplaatst door Arv
Vroeger kon je alleen maar geld verdienen met optreden met je band.. Let's go back to those times i say..
Eén nummer spelen vanaf de site: 1 - 2 credits
Eén nummer downloaden om te spelen: 10 credits
_Eén nummer downloaden om op CD te branden: 99 – 149 credits
Voor € 7,49 per maand ontvangt u aan het begin van iedere maand 1000 credits. Deze zijn dertig dagen geldig.
“Het is het zoveelste bewijs dat de muziekindustrie het niet meer weet. Het enige dat ze doen is roepen dat illegaal downloaden en kopiëren de schuld van alles is. De muziekindustrie krijgt nu de rekening gepresenteerd van het gebrek aan investeringen in de voorgaande jaren. De laatste twee decennia zijn er grote winsten gemaakt na de introductie van de cd dankzij vervangingsaankopen. Investeren in de toekomst is echter nauwelijks gedaan.”
Origineel geplaatst door kratarknathrak
Een syukje leesvoer, waar Stefan Koopmanschap mee op de proppen kwam:
http://3voor12.vpro.nl/3voor12/maga...tals=2534202&magazines=10719222&news=16755636
een citaat: