Wat gaan jullie met Koninginnedag doen?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Re: Re: ZUIPEN !!!!!!!!!!!!!!!!

Re: Re: ZUIPEN !!!!!!!!!!!!!!!!

bij deze ben ik dan je vriend en woon ook nog op de witte de with ;)

Nou, dan kom ik misschien wel ff een pilsje bij je pakken :)
Ben waarschijnlijk veel in de buurt van Spooky, tenzij het van dat kl^#e weer wordt ;{

Greetinx DJ R2, RSI Records

Bob303,

klinkt koel, maar ik denk dat ik in de As zit op maandagavond. zo niet dan weet ik je te vinden. Kom ook ff naar RH op dinsdag als je niet te brak bent.

en wat iedereen gaat doen, ik denk dat je beter ergens binnen kunt gaan zitten.

[bron weerkaart: www.nu.nl]

Attachments

• weer.jpg
    weer.jpg
    27,4 KB · Bekeken: 141
je bedoeld zeker "wereldrecord regenwater-opvangen" ;)

Olaf

Origineel geplaatst door olafmol
je bedoeld zeker "wereldrecord regenwater-opvangen" ;)

Olaf

nee vorig jaar meegedaan maar toen ben ik gediskwalificeert om dat ik regen kleding aan had

net terug van konninennenach n den haag
strakkies 14.00 onderweg met boost naar eindhoven
johnny we komen eraan hoor

v

v

Yoyoyo morgen zal ik met mijn vriendin en maxdox naar einthovuh toeren om daar de culturele festiviteiten te mogen aanschouwen !!!

Als iemand me ff wilt bellen op 06 52043132 dan kunnen we misschien iets afspreken. Bamse, ik heb geen flauw idee waar die winkel ligt en ik kan morgen niet meer op internet surfen.

Dusseh... als iemand zo vriendelijk wil zijn om me te bellen/sms-en ....

koninginnnenach: MTC party in Now-Wow! :)
Was er nog nooit geweest en had er zo m'n vooroordelen voor klaar, maar was eigenlijk wel heel erg gezellug! Vraag me niet wie er stond te draaien, dat kan me namelijk niet zo veel schelen, want ik heb de hele avond staan dansen :)

Even paar uurtjes geslapen en toen tegen een uur of twee op koninginne(mid)dag richting Amsterdam getreind. Helaas beetje bewolkt maar wel droog, en niet zo druk en chaotisch.
Nog meer gedanst in het schuim voor de GreenHouse bij Acapulco show. Dat was ondanks de wolken toch wel heel zonnig, veel lachende mense= top sfeertje :)

Ik heb me prima vermaakt dit jaar, en jullie?

ben met koninginnenacht naar Vakzuid geweest waar Dennis Ferrer kwam DJ'en.......Dennis draaide vet, en vooral ook aanstekelijk enthousiast...helaas was het veel te druk op de dansvloer waardoor je niet echt kon dansen, was het geluid op de meeste plekken van de dansvloer niet echt goed, had een groot deel van het publiek last van een attitude-problem (stoer kijken ipv lol hebben) en was de entree belachelijk hoog: 19 euro (gelukkig stonden we op de gastenlijst ;) ) ..... jammer dus...leek een beetje teveel op geld verdienen ipv de voorwaarden voor een leuk feestje in de gaten houden..

Olaf

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back