maxdox
rode peper en knoflook
@yoozer: mooi samengevat 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

.Origineel geplaatst door quifster
Erg grappig hoe zo'n thread volledig weer een andere kant opgaat terwijl de originele vraag van de poster nog niet 1 keer beantwoord is.![]()
We zitten hier op een synthforum met beginnende en ervaren muzikanten. Ook zijn er mensen die zweren bij hardware, en anderen gaan weer volledig voor software. Je hebt preset gebruikers en je hebt mensen die uren kunnen tweaken om een geluidje te krijgen en daar hun voldoening uit halen. Of te wel... respect hebben voor elkaar is ook een vak mensen
Hieronder nog maar eens de originele vraag. Voor de mensen die het niet goed begrijpen, hij vraagt dus of er een preset in de virus zit die de superwave sound benaderd.
Hij vraagt niet! hoe je trancesounds moet programmeren. Dat is best interessant denk ik voor een heleboel mensen die geen idee hebben hoe dat moet, maar dat zou een andere thread moeten zijn.
een trancesound? Snap het even niet,dus er zijn standaard trancesounds die ergens vast staan in een of ander boek ofzo....ik snap het niet. Snap trouwens ook niet waarom in veel plaatjes de supersaw is gebruikt,ik snap wel meer niet.Origineel geplaatst door beocreem
ik heb op de search gedrukt maar heb niet gevonden...
Ik ben een beetje op zoek naar die standaard trance sound wat je hoort in superstring é.d. je kent ze wel... nu heb ik een acces virus en een nova, is er iemand die misschien zo uit het blote bolleke weet of er een standaard patch is die zo klinkt, ik heb dr al heel wat geprobeerd, maar het zijn ze naar mijn gevoel net niet.....
waar ligt dat aan? volgens mij hebben bijde die zogenaamde supersaw wat die jp8080 heeft waar de sound eigenlijk uit komt
volgens mij zit er dus geen patch in die dit benaderd, en dr zitten dr heel wat in die virus... 1000 ofzo...
Ben erg benieuwd waar ze verstopt zitten!
Origineel geplaatst door quifster
Hieronder nog maar eens de originele vraag. Voor de mensen die het niet goed begrijpen, hij vraagt dus of er een preset in de virus zit die de superwave sound benaderd.
Omdat een EX5 ook nog een VL, AN en FDSP synth bevat, en nog een samplerOrigineel geplaatst door Catalunya
Waarom staat er een EX5 in je lijstje. daar zitten samples in van de SY99?
.
Origineel geplaatst door trigg
Graag zou ik een keer met jullie allemaal een trance-hit schrijven met
ipv de bekende zaag een flamengo-gitaar...![]()

Origineel geplaatst door hansbakker
dat is ook een JP8000![]()
![]()
![]()
Origineel geplaatst door trigg
Ik denk dat het tijd wordt om deze thread te sluiten.
Iedereen heeft z'n zegje gedaan, de vragen zijn min of meer beantwoord
en anders vervallen we in herhalingen.
Graag zou ik een keer met jullie allemaal een trance-hit schrijven met
ipv de bekende zaag een flamengo-gitaar...
Peace!
,met gitaar.Origineel geplaatst door Catalunya
Ja FUSE, en dit is zeker allemaal interieurvulling:
Gear List: Chroma Polaris,DW-8000,AX73,EX5,SY99,XV5080,...
Waarom staat er een EX5 in je lijstje. daar zitten samples in van de SY99?

zijn dat Elly en Rikkert??Origineel geplaatst door Catalunya
Flamengo in tha house![]()