De grote Danny tekeningen thread!!!!!!!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
wow zeker wel mooie tekeningen danny!!! :L

meer?!!!! *D

Origineel geplaatst door Unic
geweldig!!!!!!

Ik heb mijn tekeningen nog niet ingesand, dus gaat wat moeilijk Danny, en zoveel heb ik nog neit gemaakt.
2 pentekeningen
1 portret, oma:)
1 aquarel, treurwilg
1 kunstding, die heb ik op afstand wel online staan zie onderstaande afbeelding.

Het is niet zo goed te zien ... is het aquarel? Ik vind het wel mooi, ook al is het abstract.

@Gemmetje : :) :) :)

nee dit is krijt en wasco (hoe schrijf je dat?) veegkrijt dat je achteraf natmaakt en uitwrijft...zo iets:D

en die andere foto gaat nog lukken aalleen het forum werkt neit mee:(

daar staat de aquarel op, stel je er niet teveel van voor, het is mijn eerste en laatste tot nu toe :D (maar hij hangt wel in de huiskamer:D:D:D:D)

nu dan??????????????:duivels:

hmmzz weinig t zien zo?!?!?! sorry

Attachments

• test.jpg
    test.jpg
    23,2 KB · Bekeken: 78
Origineel geplaatst door Unic
nu dan??????????????:duivels:

hmmzz weinig t zien zo?!?!?! sorry

Inderdaad moeilijk te zien ... of je moest die plant geschilderd hebben :dubbel: ;) . De kleuren lijken me in ieder geval wel mooi :)

Zijn er nog meer kunstzinnige mensen hier? Misschien dat één van de moderatoren deze thread kan samenvoegen met die van het Artwork ;)

:doei:

Coole tekeningen Danny!
Het is al lang geleden dat ik heb getekend maar mijn broertje is er nog wel mee bezig:

Attachments

• hotbabe.jpg
    hotbabe.jpg
    63,2 KB · Bekeken: 80
Origineel geplaatst door synthiaks
Coole tekeningen Danny!
Het is al lang geleden dat ik heb getekend maar mijn broertje is er nog wel mee bezig:
Ziet er ook goed uit! Heeft hij wel z'n vriendin laten poseren? :)

Zo Danny, nu heb je dus al fans van je muziek én van je tekeningen! :D

(en terecht natuurlijk, het ziet er echt goed uit :okdan: :halleluja )

Origineel geplaatst door 6 trak
zeg erm... doe je ook synths na-tekenen? zou mischien ook loik zijn qua hier op SF dan zeg maar ook...
toch niet zo heel moeilijk lijkt me of? en dan motten wij raden welke synth je hebt getekend (zonder dat je er de text van het merk/type er bij zet nutuulk) :D

Dat lijkt mij ook wel een hele leuke..

winnaar krijgt de tekening?

:okdan:

@Synthiaks: Ook knap gedaan :okdan: . Geeft een iets of wat karikatureske indruk maar dat neemt niet weg dat het mooi getekend is.

@ 6 Trak: Voor de vrouwenfiguren trek ik enkel de contouren over, maar de invulling gebeurt volledig door me zelf. Alles andere tekeningen (zoals de Cutty Sark, de bergen en zo meer, zijn volledig zelfstandig getekend ;) ).

De vraag om synthesizers te tekenen: ik heb me ooit eens bezig gehouden met het tekenen van een Revox B77 bandopnemer, maar dit is echt saai tekenwerk. Het is een combinatie van geometrische figuren en vereist meestal tekenwerk met passer en lat. Dat zint me minder, vandaar dat ik me er toen nooit meer mee bezig gehouden heb.

Maar wie weet voelt iemand anders zich geroepen ;) ?

:doei:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back