Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door Pjotr G
Heeft dit iets te maken met die nieuwe rondzing-synthese, waar je zoveel van leest. Dacht dat dat nog in de kinderschoenen stond.
Origineel geplaatst door Pjotr G
Heeft dit iets te maken met die nieuwe rondzing-synthese, waar je zoveel van leest. Dacht dat dat nog in de kinderschoenen stond.
Origineel geplaatst door t-con
wow
hebben jullie de parkieto rs12000 FX nog niet gezien dan?!!!!
die is echt vet en totaal bug loos ik heb de eer gehaqd om er mee te mogen spelen bij emi in eindhoven!!
echt ontelbare effecten en een vocoder en sampler en 303, 909, 606, 505, 307 ineen!!!
geweldig!!!!![]()
zal snel eens een plaatje gaan zoeken!!!!!
Origineel geplaatst door t-con
correct!!! en wist je ook dat ie een cdrw heeft?!!!
de harde schijf is trouwens 120 gig!
daar passen heel wat trackjes op!!!
Origineel geplaatst door conso
Wat zouden Behringer en Doepfer hiermee gaan doen vraag ik me af.... Een 'working class' Behringer versie voor €_14.000 ?
Origineel geplaatst door gemmetje
Heet van de naald.....:
Behringer komt eind dit jaar met z'n eigen versie van de parkieto uit.
De werknaam van het ding luidt: P378 maar in de wandelgangen wordt gefluisterd dat de definitieve naam Condoro zal worden. De specs zijn vergelijkbaar met de Parkieto, alleen de prijs zal wel weer typisch Behringer worden.
(naar verluid onder de 8000 euro).
Origineel geplaatst door gemmetje
Heet van de naald.....:
Behringer komt eind dit jaar met z'n eigen versie van de parkieto uit.
De werknaam van het ding luidt: P378 maar in de wandelgangen wordt gefluisterd dat de definitieve naam Condoro zal worden. De specs zijn vergelijkbaar met de Parkieto, alleen de prijs zal wel weer typisch Behringer worden.
(naar verluid onder de 8000 euro).