Wat ik eigenlijk jammer vind is dat alle dance/trance "bandjes" (of hoe je ze will noemen) is dat zodra ze "live" gaan optreden ze alleen maar play backen. Ok dit kan ik opzich begrijpen... Maar maak dan geen stomme fout zoals:
* Geen audio kabels (of stroom, maar sommige synths werken op batterijen)
* niet gelijk met de muziek mee spelen
en wat ik vandaag zag valt voor de "gewone" tmf kijker niet op maar iemand die wat van de specs van synths afweet zal daar wel over vallen. Het gaat dan om het volgende:
Ik zag "live" milc inc leuk met een triton of trinity en een Prophecy. Ten eerste stonden ze allebei uit ten tweede geen enkel kabeltje. En nu komt ie de Prophecy is een mono synth waarom zou daar dan akkoorden op aanslaan???????????:confused:
* Geen audio kabels (of stroom, maar sommige synths werken op batterijen)
* niet gelijk met de muziek mee spelen
en wat ik vandaag zag valt voor de "gewone" tmf kijker niet op maar iemand die wat van de specs van synths afweet zal daar wel over vallen. Het gaat dan om het volgende:
Ik zag "live" milc inc leuk met een triton of trinity en een Prophecy. Ten eerste stonden ze allebei uit ten tweede geen enkel kabeltje. En nu komt ie de Prophecy is een mono synth waarom zou daar dan akkoorden op aanslaan???????????:confused:
) een optreden gezien van een Beiers Musikantengesellschaft met o.a. een klavier waar ook al geen kabels te bespeuren waren en waarbij die kerel dan nog gewoon als een dreumes van 3 jaar of zo, gewoon op het klavier aan het kloppen was, niet eens in de maat.

Beetje duf...ik kan het me alleen voorstellen als de zangeres heftig aan het dansen is terwijl ze zingt. Alice Deejay bijvoorbeeld... zingt zo nu en dan half mee met de dat/cd/whatever en begint dan wat woordjes mee te krijzen om iederen de handjes in de lucht te laten steken. Dat geeft dan toch wel weer een goed live effect!