Toch wel jammer

Origineel geplaatst door Blinx

Maar het is wat Almeros je hoeft niet live te kunnen spelen om muziekant te zijn.

Hèhè...gelukkig maar...
ik kan nog beter gitaar spelen dan iets van redelijk niveau live op toetsen spelen :)

Maar net wat je zegt... zij staan daar met een synth zonder kabels...wij staan er NIET

ze staan toch meer hun product te verkopen. het zijn nou niet de meest hoogstaande nummers. 2 unlimited was ook al niet live. die gasten moeten ook hun brood verdienen(en hun BMW:) )

toch wil ik nog wel een een live optreden van faithless zien

Origineel geplaatst door EDP
toch wil ik nog wel een een live optreden van faithless zien

Daar ben ik een tijdje geleden naar toe geweest en het was echt super VET!!!! En echt live!

Sister Bliss neem ik aan? :) Niet Anita Dot hoop ik...die kan ook gewoon niet live zingen... VALSSSS en dat is dan nog lichtjes uitgedrukt.

Moet een hel zijn geweest voor de producers om die tracks op te nemen :( Maar okay...goed verdient ook dan hè

Het antwoord is een geluidsdichte zang(krijs?)ruimte en een Antares Autotune over het signaal heengooien voordat het over de monitors komt :)

Ja dat lijkt me leuk !!!

Wat voor effecten zouden ze allemaal gebruikt hebben om de stem van Anita Doth te laten klinken alsof ze kon zingen !!

Volgens mij was het geen Autotune maar meer een soort harmonizer ofzo ??

Wie roept ?

We kunnen het ook aan haar vragen op haar website ?

Dit is lachen !!!

http://www.anitadoth.com/

Attachments

• nat_2_big.jpg
    nat_2_big.jpg
    34 KB · Bekeken: 131
Origineel geplaatst door NorthernLightX
Het antwoord is een geluidsdichte zang(krijs?)ruimte en een Antares Autotune over het signaal heengooien voordat het over de monitors komt :)

Nou ik hoop maar dat de autotune niet alsnog naar de verkeerde noten switchte. Heb ik zo nu en dan al last van als ik een redelijk goed zingend meisje voor de mic heb staan!

ZO'n autotune is volgens mij meer bedoeld om de kleine oneffenheidjes bij te tunen...niet zozeer om 'alles' te corrigeren :) Correct me if I'm wrong (want dan doe ik wat fout namelijk :))

Back