Ringtones

Roel_en_Sam

Ouwe rot
Ik heb een vraagje die net spontaan in me op kwam toen ik weer naar een irritante ringtone reclame zat te kijken.

Krijgt de eigenaar van een nummer waar een ringtone op gebasseerd is ook een aandeel van de winst?

Anders kunnen we net zo goed alleen nog maar ringtones gaan maken!

Ik vind persoonlijk van wel.

Ehh... lijkt me niet. (aangezien t alleen een riedeltje is en verder eigenlijk weinig met t originele nummer te maken hebben).

Daarbij zijn ringtones toch niet interessant.... :gaap:

Origineel geplaatst door smackos
ik vind persoonlijk dat dit een domme vraag is

Kut ringtones
absoluut, correct, exact, klopt, dabbedoelik, mee eens, pcies...

dat melodietje uit de vorige eeuw was stukken beter, waarbij alleen een blokgolf lfo rechtsreeks de vca moduleede...
toen had je nog zoiets van "wat een kut melodie, maar gauw ff die phone pickuppen dan ben ik er vanaf..."

Laatst gewijzigd:
laten we met zijn alle ringtones maken van bestaande nummers met een leuke site erbij waar je ze gratis kunt downloaden. En zo lkkr de boel te boycotten HAHAHA...

Origineel geplaatst door Roel_en_Sam
laten we met zijn alle ringtones maken van bestaande nummers met een leuke site erbij waar je ze gratis kunt downloaden. En zo lkkr de boel te boycotten HAHAHA...
nee kijk... dat is dan wel weer ludiek... de "MAAK EEN RINGTONE VAN EEN BEKENDE PLAAT" thread :)
da's zeg maar 'creatief' enzo... hoeft uiteraard niet echt op een debiele telefoon afspeelbaar te zijn nutuulk...
gewoon met een simpel blokgolfje (met HPF) allerlei pitch truckjes uithalen etc en dan ff mp3-en en post-N...

uiteraard gaat het hier dan wel om een monofone ringtone... 8)

Ik heb een hekel aan ringtones!!!

Daarom spreekt die van mij me persoonlijk aan.. tot het opnemen van den telenfoon! :D

Of hij staat in "stil" modus.. nix trillen en/of piepen

Back