Wie geeft training Hardstyle produceren?

Origineel geplaatst door Yoozer
Jongens, jullie mogen me overigens feliciteren! 't heeft even geduurd, maar dan heb je ook wat!

diploma.jpg

En ze hebben me -toch- laten slagen, ook al had ik geen MC-303!

:D

:) :D :halleluja

Humor hehe...

Origineel geplaatst door Fokov
Toch apart dat elke discussie op het synthforum uiteindelijk weer ontaard in een debat over muziekmaak-normen-en-waarden. Zullen we het anders nog ff over Tiesto hebben, die is immers nog niet genoemd in deze thread?
Ik voelde het echter al aankomen toen de vraag gesteld werd...

Tiesto?
Wie is dat?

2 Tom & Yoozer: thanx 4 the tips!
Ok, nie direct wat ik zocht, wel waardevol. Respect.
Dilemma:te weinig tijd om echt diep de materie in te duiken (ivm eigen bedijf). Producties die lekker klinken qua compositie en sequence...maar qua mixwerk..ehhhrmm...zuigen. Yep...misschien paar oren inhuren dan maar.
Anyway...thanx guys!

Origineel geplaatst door Yoozer
Jongens, jullie mogen me overigens feliciteren! 't heeft even geduurd, maar dan heb je ook wat!

diploma.jpg

En ze hebben me -toch- laten slagen, ook al had ik geen MC-303!

:D

Als je dat nou ook nog es echt had :dj: :mega:

Origineel geplaatst door LeFabre
Grappig wat je schrijft, Traxopia. Ben nmlk Jazzpianist, 15 jr beulen voor over gehad. Schrijf songs en heb geen tijd om 15 jr studiowerk te doen om alle skills zelf uit te zoeken. Wil gewoon lekkah leren werken met mij studioshit...en een beetje beuken. Money's not the issue, gewoon vette hauz leren maken...hoe t ook heet. Hardstyle ramt lekkah, net als de goeie ouwe hardcore...

Met zo'n instelling lijk je me een echte aanwinst voor de hardstyle scnene.

Een hobbie moet je tijd voor nemen en als je die tijd niet hebt dan moet je die hobbie niet starten.

Ik wil je best leren freaken!

Oh nee, dat mag niet in de Hardstyle. Daar gaat t alleen maar recht toe recht aan... ;)

Tja, samenwerkingen kunnen nooit kwaad. Maar met een instelling "How to create an instant hit¿" is een beetje jammer.

Origineel geplaatst door Fokov
Toch apart dat elke discussie op het synthforum uiteindelijk weer ontaard in een debat over muziekmaak-normen-en-waarden. Zullen we het anders nog ff over Tiesto hebben, die is immers nog niet genoemd in deze thread?
Ik voelde het echter al aankomen toen de vraag gesteld werd...

dat bedoel ik met houterigheid :D normen en waarden dit en dat misschien moeten we trug naar de tijd van de CHU ARP & de KVP ? :duivels:

Toen ik zelf begon met het maken van electronische muziek, had ik echt de ballen verstand!!!:D Heb gewoon een aantal boeken gekocht en daarmee de basis aangeleerd. Gedurende de jaren groeit je kennis vanzelf! Maar dat is nou juist het leuke ervan! Vind ik! Zelf uitvinden, zelf je eigen sound ontdekken! Ik moet er niet aan denken dat iemand mij les gaat geven! Da's toch niet leuk! Ik wil juist zelf achter de "kneepjes" komen?!:) Tis ongeveer hetzelfde als een computerspel kopen en meteen alle cheat-codes opzoeken?!:confused: P.S:[Mijn Mening!]

Peace...

kik ne kier iere :

https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?threadid=926&highlight=geheimen

Skills aankweken en je oortjes aanscherpen, kan je niet kopen. Heeft tijd nodig. Je moet daar geen geld aan geven...
Vraag het hier gewoon wat je wil weten. Had ik tien jaar geleden maar dit forum gehad......tjonge tjonge

Tip: zoek een lotgenoot ook als beginner bij jou in de buurt om wat ideen uit te wisselen, dat is niet zo overdonderend. Jij kan em vast ook wat leren op het gebied van akkoorden en gans die Jazztoestanden.

We hebben allemaal hier en daar ook wat mogen opsteken toen wij net begonnen, dus zo'n vreemde vraag is dat niet. Maar door met dat per uur betalen brengt dat misverstanden.

Rustig beginnen en dan lukt dat wel... :geslaagd:

:mega:

Grappig wat je schrijft, Traxopia. Ben nmlk Jazzpianist, 15 jr beulen voor over gehad. Schrijf songs en heb geen tijd om 15 jr studiowerk te doen om alle skills zelf uit te zoeken. Wil gewoon lekkah leren werken met mij studioshit...en een beetje beuken. Money's not the issue, gewoon vette hauz leren maken...hoe t ook heet. Hardstyle ramt lekkah, net als de goeie ouwe hardcore...

Niet personlijk op jou gericht,maar enigsinds roept het wat herrinneringen op.
Met zulke gasten lag ik vroeger zo vaak in de clinch,house was maar wat knopjesduwen,stelde geen reet voor.
Nu zie je hoe meer kennis des te meer twijfel.

Origineel geplaatst door chrizz
Een hobbie moet je tijd voor nemen en als je die tijd niet hebt dan moet je die hobbie niet starten.
pcies, het is een geheel eigen creatief proces en niet iets wat je maar ff koopt... jeuz!

survival of the fittest... maar niet allebei...

Tip: zoek een lotgenoot ook als beginner bij jou in de buurt om wat ideen uit te wisselen, dat is niet zo overdonderend. Jij kan em vast ook wat leren op het gebied van akkoorden en gans die Jazztoestanden.

Inderdaad, samen lekker pielen om zo verder te komen. En vergeet niet dat jazz een hele goede basis is voor alle muziek waar je je daarna mee bezig houdt. Niet voor niets dat mijn gitaarleraar me 5 jaar lang jazz heeft laten spelen.

Maar goed, dan weet je nog weinig van hoe house doorgaans in mekaar steekt. Daar zit maar 1 ding op: platen luisteren en proberen sommige aspecten (tonen, effecten, etc.) na te maken. Dat heb ik in de trackertijd ook gedaan en dat brengt je snel verder.

Re: Wie geeft training Hardstyle produceren?

Hallo allemaal,
Wie kent iemand met vette Hardstyle skills die wat training wil geven in soundbuilding (virus, JP8080), Sampling, Mixen en effectgebruik (Cubase SX). Uurtarief in overleg, locatie:homestudio te Den Haag.
Thanx!:dj:

Het moet niet gekker worden wat denken dit soort gasten wel :stupid

maar toch wens ik je veel succes hoor Le Fable 8)

Buiten het feit dat zo'n vraag mijn vooroordeel naar Hardstyle/trens bevestigt, neemt het niet weg dat deze stijlen big bussiness zijn.
Ik had wat geruchten gehoord dat de rockacedemy in tilburg ook vakken in de richting "Dj" en "Producer" geeft... misschien is dat wat?

..en je mag mensen moraalridders noemen, maar laten we muziek een vorm van "kunst" houden! En niet denegreren tot iets materialisch wat je kan "kopen"... De essentie zit niet in het zielloos, doelloze massagebeuk waar je (vooral in nederland) mee doodgegooid wordt! Het moet iets vanjezelf blijven, of het nou dance is of jazz.

Ik heb gehoord dat Dana les geeft....

....1 april...:doei:

Back