The Unholy
Hard lid
Origineel geplaatst door Yoozer
Jongens, jullie mogen me overigens feliciteren! 't heeft even geduurd, maar dan heb je ook wat!
![]()
En ze hebben me -toch- laten slagen, ook al had ik geen MC-303!
![]()
Humor hehe...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jongens, jullie mogen me overigens feliciteren! 't heeft even geduurd, maar dan heb je ook wat!
![]()
![]()
![]()
![]()

Origineel geplaatst door Fokov
Toch apart dat elke discussie op het synthforum uiteindelijk weer ontaard in een debat over muziekmaak-normen-en-waarden. Zullen we het anders nog ff over Tiesto hebben, die is immers nog niet genoemd in deze thread?
Ik voelde het echter al aankomen toen de vraag gesteld werd...
![]()
![]()

Origineel geplaatst door LeFabre
Grappig wat je schrijft, Traxopia. Ben nmlk Jazzpianist, 15 jr beulen voor over gehad. Schrijf songs en heb geen tijd om 15 jr studiowerk te doen om alle skills zelf uit te zoeken. Wil gewoon lekkah leren werken met mij studioshit...en een beetje beuken. Money's not the issue, gewoon vette hauz leren maken...hoe t ook heet. Hardstyle ramt lekkah, net als de goeie ouwe hardcore...

Origineel geplaatst door Fokov
Toch apart dat elke discussie op het synthforum uiteindelijk weer ontaard in een debat over muziekmaak-normen-en-waarden. Zullen we het anders nog ff over Tiesto hebben, die is immers nog niet genoemd in deze thread?
Ik voelde het echter al aankomen toen de vraag gesteld werd...
normen en waarden dit en dat misschien moeten we trug naar de tijd van de CHU ARP & de KVP ? 
Heb gewoon een aantal boeken gekocht en daarmee de basis aangeleerd. Gedurende de jaren groeit je kennis vanzelf! Maar dat is nou juist het leuke ervan! Vind ik! Zelf uitvinden, zelf je eigen sound ontdekken! Ik moet er niet aan denken dat iemand mij les gaat geven! Da's toch niet leuk! Ik wil juist zelf achter de "kneepjes" komen?!
Tis ongeveer hetzelfde als een computerspel kopen en meteen alle cheat-codes opzoeken?!:confused: P.S:[Mijn Mening!]

Grappig wat je schrijft, Traxopia. Ben nmlk Jazzpianist, 15 jr beulen voor over gehad. Schrijf songs en heb geen tijd om 15 jr studiowerk te doen om alle skills zelf uit te zoeken. Wil gewoon lekkah leren werken met mij studioshit...en een beetje beuken. Money's not the issue, gewoon vette hauz leren maken...hoe t ook heet. Hardstyle ramt lekkah, net als de goeie ouwe hardcore...
pcies, het is een geheel eigen creatief proces en niet iets wat je maar ff koopt... jeuz!Origineel geplaatst door chrizz
Een hobbie moet je tijd voor nemen en als je die tijd niet hebt dan moet je die hobbie niet starten.
Tip: zoek een lotgenoot ook als beginner bij jou in de buurt om wat ideen uit te wisselen, dat is niet zo overdonderend. Jij kan em vast ook wat leren op het gebied van akkoorden en gans die Jazztoestanden.
Hallo allemaal,
Wie kent iemand met vette Hardstyle skills die wat training wil geven in soundbuilding (virus, JP8080), Sampling, Mixen en effectgebruik (Cubase SX). Uurtarief in overleg, locatie:homestudio te Den Haag.
Thanx!![]()