Iemand al beroemd of succesvol hier?

Origineel geplaatst door Slipperman
ik sta op het punt om hie rin de nederlands top40 door te breken met wat standaard producties voor het massa publiek van het zet je verstand op 0 gehalte. Voor iedere 1.5 maanden staat een release geplanned. Dit om die markt beetje p peil te houden. We hebben besloten om over een jaar abrupt van de markt te verdwijnen. Dan gaan we over in een ander project waarbij we meer kleinere dingetjes met andere mensen gaan doen...

aldus Slip a.k.a. dhr. W v Diepen :D

Ik ga op redelijk korte termijn een single uitbrengen (Trance) onder Patriott Records (nederlandse tak van BMG), ze willen de track ook op de 538 Dance Smash Hits zien te kri jgen. De tweede single is ook al een heel eind...:biertje:

Aangezien de best bewaarde geheimen van het synthforum momenteel in de openbaarheid komen, doe ik ook een duit in het zakje:

Smackos = Ben Liebrand

Re: Iemand al beroemd of succesvol hier?

Origineel geplaatst door sinew1958
Ok,veel gezever en lol met onze voorkeuren van instrumenten en soort van muziek,maar is er ook iemand die daadwerkelijk iets bereikt heeft met zijn instrumenten(muziek)???Dat zou ik wel eens willen weten.Trackjes van 'wat denken jullie ervan' en probeersels,allemaal tof,het is onze hobby,maar die behoefte voor sommigen onder ons om toch iets te bereiken wat je werkelijk wenst,diep in je binnenste,aanvaarding van je muziek door derden:professioneel,de luisteraar,vraag naar meer...,een contract???Wie?

You have no idea...................8o) beetje raar dat je denkt dat dit een forum met uitsluitend rookie's en idd, ik denk dat de artiesten die hier op zitten er niet zo mee te koop willen lopen. Bovendien is dit ook niet echt het doel van de muziek toch? Een contract verdienen.. Ik denk dat je dan met een verkeerde instelling bezig bent.. Het is altijd leuk meegenomen als je je beroep ervan kunt maken though

Grtz Mike

Origineel geplaatst door Slipperman
ik sta op het punt om hie rin de nederlands top40 door te breken met wat standaard producties voor het massa publiek van het zet je verstand op 0 gehalte. Voor iedere 1.5 maanden staat een release geplanned. Dit om die markt beetje p peil te houden. We hebben besloten om over een jaar abrupt van de markt te verdwijnen. Dan gaan we over in een ander project waarbij we meer kleinere dingetjes met andere mensen gaan doen...

haha 8)

Aangezien de best bewaarde geheimen van het synthforum momenteel in de openbaarheid komen, doe ik ook een duit in het zakje:

Smackos = Ben Liebrand

Ja Synthforum is een verzamel plaats voor uitgerangeerde producers.

Is er nog animo voor een comeback van de ALF RAP!?

Ja de alf rap,zal dan zelf een tiestostiaanse remix op de b-kant plakken, als je dat goed vind Ben?

Wil dan wel mc miker G vragen om deze keer de rap te verzorgen,aangezien Alf van Melmak geschoten is door de lokale bevolking aldaar,omdat hij naar het schijnt te veel met amerikanen heulde.

Racy Dieven = ISPde Ruiter

Had je niet gedacht, dat die hier ook op zat....

ISPdeRuiter

ISPdeRuiter = Racy Dieven......

The King of third stream is hier.....!!!!!!

Vereerd,
ISPdeRuiter

oke ik geef het toe.. ik ben de held achter alle liedjes van bassie & adriaan..

citaat: "dat ga ik eens ff aan de binnekant van me ogen bekijken" :D

en kratarknathrak mag zichhzelfook wel effe bekend maken.

maar ach, ik doe het dan wel ff, kleine moeite.

Iedereen kent em wel. Vroeger heette ie Jantje Smit, maar tegenwoordig zegt iedereen gewoon Jan.
Oftewel de echt door ieder zo geliefde palingsound. Want een eer om Jan op het forum te hebben. :okdan:

Origineel geplaatst door sander
en kratarknathrak mag zichhzelfook wel effe bekend maken.

maar ach, ik doe het dan wel ff, kleine moeite.

Iedereen kent em wel. Vroeger heette ie Jantje Smit, maar tegenwoordig zegt iedereen gewoon Jan.
Oftewel de echt door ieder zo geliefde palingsound. Want een eer om Jan op het forum te hebben. :okdan:

Dank je wel, Sander de Buisonje! :halleluja

Re: Re: Iemand al beroemd of succesvol hier?

Re: Re: Iemand al beroemd of succesvol hier?

Origineel geplaatst door Mike Rockmore
You have no idea...................8o) beetje raar dat je denkt dat dit een forum met uitsluitend rookie's en idd, ik denk dat de artiesten die hier op zitten er niet zo mee te koop willen lopen. Bovendien is dit ook niet echt het doel van de muziek toch? Een contract verdienen.. Ik denk dat je dan met een verkeerde instelling bezig bent.. Het is altijd leuk meegenomen als je je beroep ervan kunt maken though

Grtz Mike

Ik zei wel de behoefte voor sommigen.Ik kan zeker aannemen dat je het louter voor je eigen plezier doe,maar dan ben je in mijn ogen een beetje verkeerd bezig,zeker nu je het eventjes direct op het internet kunt plaatsen zoals dit forum hier en wie weet?!

Ik zou jullie vriendelijk willen verzoeken de pogingen om te suggereren
dat ik beroemd ben, te willen staken.
Mijn manager vindt het marketing-technisch gezien nog niet het goede tijdstip
om dit gegeven nu al naar buiten te brengen.

Alvast bedankt voor de moeite,
ISPdeRuiter

Back