Krautrock thread (daar gaan we dan !)

- -

Ouwe rot
he ik heb net een lp van de duitse band YOU gekocht. wow

die band is vet !!!!!!! ik draai die plaat nu al de hele avond !!!!!! :halleluja :halleluja :halleluja :halleluja :halleluja :halleluja :halleluja :halleluja :halleluja :halleluja :halleluja :halleluja :halleluja :halleluja :halleluja :halleluja :halleluja :halleluja :halleluja

Ik heb alle vijf de cd's van You:

1. Electric Day
2. Timecode
3. Wonders From The Genetic Engineering
4. Laserscape
5. 1998

Echt een hele goede band uit Duitsland, jammer dat ze nu vrijwel niets meer produceren. Fantastische sequencerpartijen, met digitale drums en elektrische guitaren, zeker de eerste twee albums. :halleluja

Phochos:dj:

De vijfde cd heet geloof ik 1996, en geen 1998!!

Phochos:D

Origineel geplaatst door phochos
De vijfde cd heet geloof ik 1996, en geen 1998!!

Phochos:D

deze heb ik

1. Electric Day

deze ligt er nog:

2. Timecode

in de winkel waar ik em gekocht heb, maar maandag niet meer hahahaa

Ah cool hier staan ook sound previews van timecode enzo:

http://www.yourovision.de/frameset2.htm

WOOOW! die timecode klinkt echt superdik! Pfoooei!

Die andere albums ook!

Als iemand die nog op LP heeft en weg wilt doen :) (Of ruilen voor een synth/drummachine)

En ooops...die Electric Day plaat staat daar voor 99 Euro!/???/

Wellicht ietsje overdreven :)

Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door smackos

Die andere albums ook!

Als iemand die nog op LP heeft en weg wilt doen :) (Of ruilen voor een synth/drummachine)

Je kunt de 5 cd box van You gewoon kopen bij Groove Unlimited van synthforumlid Ron Boots!!!!!! Kost beduidens minder en dan krijg je per cd ook nog eens extra tracks erbij geleverd. Ik kan het weten, heb deze box zelf in bezit. Fantastische muziek, veel gebruik van sequencers en de oude vertrouwde Mellotron.:D
Phochos

Origineel geplaatst door 6 trak
ff tussen neuk en schaamlippen door: het valt me op dat mr. ROBOT wel vaak erg veel achter elkaar post :D

maar idd... erm... YOU ruled... denk ik...

Pardon?????? Oftewel op zijn oud-nederlands gezegd:

ff tussen neuk-en-de-schaamlippen door -LOL-:D :D

Phochos:D :D :biertje:

Je kunt de 5 cd box van You gewoon kopen bij Groove Unlimited van synthforumlid Ron Boots!!!!!! Kost beduidens minder en dan krijg je per cd ook nog eens extra tracks erbij geleverd. Ik kan het weten, heb deze box zelf in bezit. Fantastische muziek, veel gebruik van sequencers en de oude vertrouwde Mellotron.
Phochos

Ik wil het liever op vinyl hebben :)

ik koop eigenlijk nooit CD's

Alleen als het echt niet verkrijgbaar is op LP dan heel misschien...maar dan liggen ze toch meestal weer in hoek na 1x gedraaid te hebben (ik stop CD's nooit terug in hun hoesje enzo...:D)

die band is vet !!!!!!! ik draai die plaat nu al de hele avond !!!!!!:halleluja :halleluja :halleluja :halleluja :halleluja :halleluja :halleluja :halleluja :halleluja

Freak out!!!8)

Die andere albums ook!

99 euro ??? hahah 10 euro voor betaald hahaaaaaa. goed ruilen dan tegen een synthje dan heb ik een synth voor een tientje hahahhahahaahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Volgens mij is het een typfout, want die andere LP's kosten 9,90 Euro :)

En bij gerenomeerde vinyl speciaal zaken waar ze weten wat ze verkopen kost het ook een appel en een ei.

Volgens mij is het een typfout, want die andere LP's kosten 9,90 Euro :)

En bij gerenomeerde vinyl speciaal zaken waar ze weten wat ze verkopen kost het ook een appel en een ei.

tuurlijk maar voor 10 euro blijft ie mooi in mijn platenkast staan, de kans is nl groot dat ik de eerste 5 jaar geen exemplaar meer tegenkom!

andere krautrock uit mijn platenkast:

eloy
eroc
can
amon duul 1 en 2
kraan
ashra
Birthcontrol
jane

en

natuurlijk

Tangerine Dream