nick nova
Resonator
Waarom wordt er zo weinig van de DSFchat gebruik gemaakt? 't Is daar zo ijzingwekkend leeg?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door Chinetti
En de ontgroening is lang niet zo zwaar als 'ie in eerste (en tweede) instantie lijkt.

Origineel geplaatst door mc_kwok
Aangezien het de Nationale Oude-thread-omhoog-schop-dag is...
... wil ik even melden dat ik al 4 jaar aan het wachten ben tot je es gezellig mee gaat chatten.
/B]

Origineel geplaatst door M0n0L0g1C
Ik denk dat ik niet door de proeftijd kom en dus ook niet ontgroend ga worden...Best jammer...groen is een mooie kleur.

Origineel geplaatst door Flying Panther
Ontgroenen is toch juist het groen weghalen? :confused:

en natuurlijk de koffie, taart, appelflappen etcOrigineel geplaatst door mc_kwok
Aangezien het de Nationale Oude-thread-omhoog-schop-dag is...
... wil ik even melden dat ik al 4 jaar aan het wachten ben tot je es gezellig mee gaat chatten.
Voor wie het niet weet, de chat is uitgegroeid tot the place to be. Want hier wordt:
- ...je contract met het platenlabel bekokstoofd;
- ...een geeltje van de verkoopprijs afgehaald van de synth die je zag op de marktplaats;
- ...gedeeld in gebruikerservaringen die meer waard zijn dan je gouden horloge;
- ...ook advies gegeven over je volgende auto;
- ...de nieuwste track van dat beroemde forumlid gepost;
- ...hard versus soft nog eens dunnetjes over gedaan;
- ...gratis koek uitgedeeld;
- ...en nog veul meer!

Origineel geplaatst door Meizo
Ik probeer regelmatig de chat in te komen, maar ook als ik netjes op 't forum ben ingelogd, mag ik toch niet de chat in... Moet ik daar apart voor aanmelden? Ik hoop 't, want ik heb zin in ontgroening!![]()
Origineel geplaatst door Bartology
Gebruik je Firefox? Dan wil het namelijk niet.

Origineel geplaatst door Bartology
Gebruik je Firefox? Dan wil het namelijk niet.