DSF chat???

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Aangezien het de Nationale Oude-thread-omhoog-schop-dag is...

... wil ik even melden dat ik al 4 jaar aan het wachten ben tot je es gezellig mee gaat chatten.

Voor wie het niet weet, de chat is uitgegroeid tot the place to be. Want hier wordt:

- ...je contract met het platenlabel bekokstoofd;
- ...een geeltje van de verkoopprijs afgehaald van de synth die je zag op de marktplaats;
- ...gedeeld in gebruikerservaringen die meer waard zijn dan je gouden horloge;
- ...ook advies gegeven over je volgende auto;
- ...de nieuwste track van dat beroemde forumlid gepost;
- ...hard versus soft nog eens dunnetjes over gedaan;
- ...gratis koek uitgedeeld;
- ...en nog veul meer!

Origineel geplaatst door Chinetti
En de ontgroening is lang niet zo zwaar als 'ie in eerste (en tweede) instantie lijkt.

Ik moest 5 meter ontbijtkoek eten en daarna de auto's van alle moderators wassen. En jij?

Chinetti loopt nog steeds een beetje moeilijk :D

Hanz liet me in z'n aftandse Volvo rondrijden door de hel die Alphen aan de Rijn heet, zolang als ik ervoor nodig had om te te raden naar alle synths die Mono-Poly sinds zijn 10e levensjaar gekocht, verkocht en op z'n wenslijstje had. Gedurende die rit mocht ik van Trash alléén Aldi toetjes eten. De rit duurde wel eventjes, maar daarna kon ik geobstipeerd en met zadelpijn (vandaar het moeilijke loopje) de chat betreden.

Origineel geplaatst door mc_kwok

... wil ik even melden dat ik al 4 jaar aan het wachten ben tot je es gezellig mee gaat chatten.

/B]

Ja....dat is makkelijk....het duurde 2 jaar eer je er8r kwam dat je moet registreren voor je deel kan nemen aan de chat ;)

Ik zit nog in m`n proeftijd. Haal nog wel eens de functies door elkaar.
Schreeuw in de chat, terwijl dat dan weer 1 op 1 bedoeld was.
Fluister 1 op 1 dingen, die juist eigenlijk voor de gehele chat bedoeld zijn.
Ik vind zwart nog steeds een mooie kleur om mee te typen en sinds gisteren weet ik dat ik gehandicapt ben en dat Bartology meervoudig verstandelijk gehandicapt is. :D

Ik denk dat ik niet door de proeftijd kom en dus ook niet ontgroend ga worden...Best jammer...groen is een mooie kleur.

Origineel geplaatst door M0n0L0g1C
Ik denk dat ik niet door de proeftijd kom en dus ook niet ontgroend ga worden...Best jammer...groen is een mooie kleur.

Ontgroenen is toch juist het groen weghalen? :confused:

kan je je trouwens ergens opgeven voor die ontgroening, of moet je gevraagd worden? Koek happen in de auto van Hanz lijkt me wel wat ;)

Origineel geplaatst door Flying Panther
Ontgroenen is toch juist het groen weghalen? :confused:

en omdat ik dit soort dingen niet begrijp, kom ik niet door die proeftijd....:stupid

Origineel geplaatst door mc_kwok

Voor wie het niet weet, de chat is uitgegroeid tot the place to be. Want hier wordt:

- ...je contract met het platenlabel bekokstoofd;
- ...een geeltje van de verkoopprijs afgehaald van de synth die je zag op de marktplaats;
- ...gedeeld in gebruikerservaringen die meer waard zijn dan je gouden horloge;
- ...ook advies gegeven over je volgende auto;
- ...de nieuwste track van dat beroemde forumlid gepost;
- ...hard versus soft nog eens dunnetjes over gedaan;
- ...gratis koek uitgedeeld;
- ...en nog veul meer!
en natuurlijk de koffie, taart, appelflappen etc :)

Ik probeer regelmatig de chat in te komen, maar ook als ik netjes op 't forum ben ingelogd, mag ik toch niet de chat in... Moet ik daar apart voor aanmelden? Ik hoop 't, want ik heb zin in ontgroening! :engel:

Origineel geplaatst door Meizo
Ik probeer regelmatig de chat in te komen, maar ook als ik netjes op 't forum ben ingelogd, mag ik toch niet de chat in... Moet ik daar apart voor aanmelden? Ik hoop 't, want ik heb zin in ontgroening! :engel:

Cookies legen en ff opnieuw proberen?

Cookies is 't dus niet... Misschien omdat ik altijd vanaf netwerken van bedrijven 't synthforum bekijk? (ja ik weet 't, onder werktijd...)

Origineel geplaatst door Bartology
Gebruik je Firefox? Dan wil het namelijk niet.

Firefox werkt hier gewoon wel.

Zorg ervoor dat bij je opties dit op ja staat:

isernogkoek8re.jpg

Mijn ontgroening bestond eruit, dat een blonde dame met D-cup in de chat mij PMde en ik verplicht was met haar 3 weken op de cote d'azur met vakantie te gaan. Enige troost was dat zij betaalde voor het 5 sterren hotel en ze niet uit haar mond stonk ;)

Origineel geplaatst door Bartology
Gebruik je Firefox? Dan wil het namelijk niet.

Chatten is ZÓ 2002..... :stupid

:D

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back