Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door stoot
En nog even hans voor de duidelijkheid, ik ben geen mafkees maar heb wel een eigen mening en die steek ik niet terwille van jou onder stoelen en banken.
Je vraagt me notabene wat ik bedoel met je tracks op je site. Nou geef ik daar wat mij betreft een duidelijk antwoord op.
En nou ben ik weer volgens jou aan het bekvechten.
Waar loop je eigenlijk stage?

Origineel geplaatst door hansbakker
Er is eigenlijk maar één regel bij sounddesign/compositie onder Tv-commercials: hij moet werken, en goed ook.

Origineel geplaatst door dob
Weet je Hans, ik denk dat wat Stoot en ik hieraan stoort (wij schijnen vaak hetzelfde te denken) is dat minder intelligente mensen middels reclame steenvast keer op keer psychologisch beduveld worden en jij er vrolijk en ogenschijnlijk zonder problemen aan meewerkt met aangepaste hap-slik-weg muzakjes.

Origineel geplaatst door Exzit
Bij sommige mensen werkt reclame niet of nauwelijks.
Ik schijn zo'n geval te zijn.![]()

tuurlijk zou ik het mooi vinden als ik de diepte inkan, als ik de productietijd ervoor zou hebben zou ik dat ook zeker doen..experimenteren met convolutie bijvoorbeeld..maar aangezien de productietijd bij commercials heel gering is is dit soms een betere oplossing. Bovendien; ik wil mn geld ermee kunnen gaan verdienen![]()
Origineel geplaatst door Errol
Volgens mij bedoeld stoot niet het geluid maar de compositie die wat meer creativiteit zou kunnen hebben.
Wijzelf hebben lang geleden filmmuziek gemaakt voor allerlei documentaires enz. maar ondanks de deadlines konden we toch een stukkie van onszelf erin brengen.
De enigste keer dat er geen tijd voor was heb ik gespeelde loops bij elkaar gebracht.
Maar dat was wel in de tijd dat sample cd's net in de markt kwamen.
Toen viel het niet zo op![]()
Waar je voor moet oppassen Hans is dat je niet als iedereen gaat klinken.
Zolang je dat beseft kom je er wel want je composities zitten goed in elkaar.
Ik vraag me af welke componisten jou beinvloeden.
En dan bedoel ik niet de hedendaagse muziek maar van pakweg 15 - 25 jaar geleden.

)Origineel geplaatst door Errol
70 urige werkweek voor een stagaire???? Laat je niet opjutten Hans.

ik had een nogal trage start bij mn stage...ben een jinglepakket aan het maken voor het jaar 2008 dus het duurde ff voordat ik wist wat ik ermee wilde gaan doen..daardoor heb ik het nu aardig druk..maar ik heb er plezier in he dus dat scheelt nogal
hier één van de jingles in de maak: http://student-kmt.hku.nl/~hans4/media/topformat/08april/Ramp11_08-04.mp3
ow cool!
maar je zit normaal ook in amsterdam? want ik ben wel een keer langsgeweest..
ja dat ben ik wel...
hmm...ben wel langs geweest...voor een stageplaats. Zit jij in de studio achter Hans Brouwer?
dan hebben we elkaar de hand geschud...
tuurlijk zou ik het mooi vinden als ik de diepte inkan, als ik de productietijd ervoor zou hebben zou ik dat ook zeker doen..experimenteren met convolutie bijvoorbeeld..maar aangezien de productietijd bij commercials heel gering is is dit soms een betere oplossing. Bovendien; ik wil mn geld ermee kunnen gaan verdienen![]()
strak in elkaar. De stijl kan me niet zo boeien, en het is niet origineel ofzo. Maar het zit echt heel goed in elkaar. En aardig muzikaal ook!