Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb een kaartje voor werchter.. Als jij zondag naar den haag gaat, dan moeten we iets afspreken.. Dan ga ik met je mee.... Ik kan het niet over mijn hart krijgen om 4 fenixen te missen....Origineel geplaatst door hermax
Troost je Sony, ik zit helemaal gekl**t, want ik woon in Werchter en ben dan zo'n drie dagen omsingeld door tienduizenden festivalgangers waarvan er altijd wel twee of drie graag krassen maken in auto's van gekken die toch proberen uit het dorp te geraken...
Origineel geplaatst door mono-poly
Ik snap er nog niet al te veel van
Je kan gewoon alleen een zondag komen met gear?
Waar kan ik me aanmelden?
en ik neem mee marc paping
(dan zal ik ook de Synton College meenemen om het compleet te maken).
Origineel geplaatst door dBm
(dan zal ik ook de Synton College meenemen om het compleet te maken).
, heb ook nog een 3hu 19" rack met losse patch panel's erin van synton (ik zal die ook meenemen) en ja ze hebben een hoop gemaakt in die tijd

Laptops??? Softsynths??? Lees de rest van de thread maar aandachtig door. Deze keer lijkt het om harde waren te gaan... Kom toch maar even kijken, er zijn vast wel mensen die lange vloei nodig hebben.Origineel geplaatst door cyan_circle
moet dat nou, een meeting in een dorp?
![]()
ik ben er vast wel weer bij, al was het alleen maar om met al mijn laptops en softsynths te pochen en om wederom de gehele limburgse invasie van lange vloei te voorzien
-over en uit-

Hier ben ik mee bezig, maar een week heeft te weinig uren.. Rustig, rustig, rustig.Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Er zal een (electronisch) inschrijfformulier komen waar je aankunt geven of je komt, of je eventueel bereid bent om spullen me te nemen en wellicht of je op wilt treden. Dat zal de toekomst allemaal leren.