[4 Juli] synthforum.nl bijeenkomst!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Jammer ik zal niet kunnen komen ik woon in Gent. Zo'n 170km van den haag.
Echt jammer=(

Troost je Sony, ik zit helemaal gekl**t, want ik woon in Werchter en ben dan zo'n drie dagen omsingeld door tienduizenden festivalgangers waarvan er altijd wel twee of drie graag krassen maken in auto's van gekken die toch proberen uit het dorp te geraken...

was nog even onduidelijk of ik zou kunnen maar het komt helemaal goed :mega:

en ik neem mee marc paping:D

ik las ergens voor een eventuelle synton hoekje, nou marc heeft aangeboden om ook wat spullen mee te nemen, vorig jaar hadden wij dat van hem mee genomen en kon hij zelf niet mee, maar dit jaar gaat hij wel mee :okdan:

hij zou me kunnen nemen:synton s1000 modular, synton mixer, synton vocoders, fenixen......

en ik zou mee nemen m'n future retro 777.

ik weet dus niet hoe het verder is z'n werk gaat maar hoop daar snel wat over te horen.

moet we daar voor bij wout zijn?

Origineel geplaatst door hermax
Troost je Sony, ik zit helemaal gekl**t, want ik woon in Werchter en ben dan zo'n drie dagen omsingeld door tienduizenden festivalgangers waarvan er altijd wel twee of drie graag krassen maken in auto's van gekken die toch proberen uit het dorp te geraken...
Ik heb een kaartje voor werchter.. Als jij zondag naar den haag gaat, dan moeten we iets afspreken.. Dan ga ik met je mee.... Ik kan het niet over mijn hart krijgen om 4 fenixen te missen....

Aan de andere kant... een combi kaart voor werchter doet nu al ruim 300 euro op internet..

Origineel geplaatst door mono-poly
Ik snap er nog niet al te veel van
Je kan gewoon alleen een zondag komen met gear?
Waar kan ik me aanmelden?

Helemaal mee eens, ik had het al eerder laten vallen in deze tread, ik ben dus ook eventueel bereid om het een en ander mee te nemen, maar wil wel zeker zijn dat er plaats is om de spullen neer te zetten....

en ik neem mee marc paping

Gaaf, lang niet meer gezien deze gozer ;) (dan zal ik ook de Synton College meenemen om het compleet te maken).

Cheerz.......

dBm 8)

Origineel geplaatst door dBm
(dan zal ik ook de Synton College meenemen om het compleet te maken).

Bijna. Nou nog een Syrinx, een 203 Phaser ,een Graphic Filter, een cross-over,
een mixer en een KBM35 keyboard en Synton is écht kompleet.
Of vergeet ik nog wat?

Hey Senso,

De KBM35 keyboard komt samen met de 3000 mee ;) , heb ook nog een 3hu 19" rack met losse patch panel's erin van synton (ik zal die ook meenemen) en ja ze hebben een hoop gemaakt in die tijd :)

Als mensen geintreseerd zijn, ik heb ook nog het een en ander aan documentatie over synton uit die tijd....

Cheerz,

dBm...

moet dat nou, een meeting in een dorp?
;)

ik ben er vast wel weer bij, al was het alleen maar om met al mijn laptops en softsynths te pochen en om wederom de gehele limburgse invasie van lange vloei te voorzien

-over en uit-

Origineel geplaatst door cyan_circle
moet dat nou, een meeting in een dorp?
;)

ik ben er vast wel weer bij, al was het alleen maar om met al mijn laptops en softsynths te pochen en om wederom de gehele limburgse invasie van lange vloei te voorzien

-over en uit-
Laptops??? Softsynths??? Lees de rest van de thread maar aandachtig door. Deze keer lijkt het om harde waren te gaan... Kom toch maar even kijken, er zijn vast wel mensen die lange vloei nodig hebben.

Schuchter verzoekje.....
euh... Is er misschien iemand uit Tilburg die ook naar Den Haag gaat?

Ik heb namelijk zojuist 2 vintage Phillicordia & Hammond LP's van iemand in
Tilburg gekocht en ik vind het altijd een beetje riskant om LP's per post te sturen,
zeker als ze zeldzaam zijn (dat oude harde vinyl is nogal breekbaar).

Zou iemand eventueel misschien zo vriendelijk willen zijn om ze even af te halen
en de 4e mee naar den Haag te nemen?

Dankuwelalstublieft!
:halleluja

Hey Senso,

Ik zit in de buurt en kan ze eventueel ophalen voor je....

Cheerz,

dBm

ps....ik heb je een mail gestuurd je pm box zit vol ;)

Tsja, er staat natuurlijk al heel veel in deze thread. Op z'n minst posts van mensen die
zeggen wat ze mee willen nemen of vragen óf ze het mee zullen nemen of mompelen
dat ze het misschien meenemen. Als ze gaan tenminste. :D

Suggestie:

1. Nieuwe thread starten, alleen toegankelijk voor mods en Wout. (technisch mogelijk?)
2. Allereerst daar een lijst (per deelnemer) op plaatsen van de mensen die al definitief
hebben toegezegd.
3. Verdere meldingen bij Wout, die dan deze deelnemer en zijn spul op de lijst zet.

Zo kan iedereen zien wat hij niet meer hoeft mee te slepen (zes CS-80's hoeft echt niet)
of wat er nog in de kollektie ontbreekt.

Roep maar als je het lulkoek vindt. (of niet) ;)

Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Er zal een (electronisch) inschrijfformulier komen waar je aankunt geven of je komt, of je eventueel bereid bent om spullen me te nemen en wellicht of je op wilt treden. Dat zal de toekomst allemaal leren.
Hier ben ik mee bezig, maar een week heeft te weinig uren.. Rustig, rustig, rustig.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back