Mijn ervaring is dat het met de bediening van de MicroKorg erg meevalt.
Ik gebruikte eerder voornamelijk de editor, maar toen ik (met m'n MicroKorg) op een plek was waar de editor niet voorhanden was, ben ik een paar uur met de knopjes aan de slag gegaan....
.....en ik moet eerlijk zeggen....het viel me reuze mee, na een paar uurtjes geklooid te hebben kan ik nu zeggen dat ik nu aardig uit de voeten kan met het editsysteem van de MicroKorg.
Ik moet erbij zeggen dat ik hem voor de sound gekocht heb en de bediening op de koop toe heb genomen.
Ik had van tevoren al ingeprent dat dat ding niet gemakkelijk te bedienen zou zijn, maar nogmaals, als je je daar overheen kunt zetten valt het best te doen, althans voor mij dan.
Ik heb hem ook ooit eens aan een remote25 audio (x-station) gehangen en dat werkt meer dan prettig. Zo prettig zelfs dat ik alleen voor de MicroKorg al een X-station zou aanschaffen. Zo'n beetje alles zit dan direct onder de knoppen.
Al met al vind ik dat Korg een goed instrument neerzet waarbij je veel waar voor relatief weinig geld in huis haalt.
Groet
Tom