Roland Discover 5M

C-Code

Addicted to Breaks
Roland komt op de markt met een groovebox versie van de discover, namelijk:

De discover 5M

DisCover_5M_T_REV1_L.jpg

Voor meer specs:

http://www.roland.com/worldwide/products/NEW/html/DisCover_5M.html

Het is dan geen synth, maar wel weer iets van roland.

Last edited by a moderator:
Realtime SMF groovebox?

Hmmm, volgens mij meer leuk als je een drive in hebt bij feesten en bruiloften maar voor de serieuze muziekant lijkt me dit niet zo een toepasbaar apparaat. Ik zie een microfoon ingang zitten met efx: Karaoke??

gr
RV

Origineel geplaatst door Arv
Realtime SMF groovebox?

Hmmm, volgens mij meer leuk als je een drive in hebt bij feesten en bruiloften maar voor de serieuze muziekant lijkt me dit niet zo een toepasbaar apparaat. Ik zie een microfoon ingang zitten met efx: Karaoke??

gr
RV

Arv ik ben het volledig met je eens......maar hij stond bij de gadgets in het drum & bass / breakbeat magazine knowledge.
Hij werd daar aangeprezen voor mensen die niet kunnen zingen........en dat iemand dan een track maakt....midifile erin laad en dan de slechte zanger/zangeres over zijn/haar beats laat rappen/zingen.......

Maar ik denk dat de meeste producers dan toch liever doorzoeken naar iemand die wel talent heeft.......hahahaha.
Het is zeg maar een apparaat dat toonhoogte/klank aanpast aan de midifile....;)

.midifile erin laad en dan de slechte zanger/zangeres over zijn/haar beats laat rappen/zingen.......

lol @ Rappen......is er ook een Ja-rule, tupac ludacris preset?? :P

men brengt toch rare dingen op de markt zeg...
zou hier een koperspubliek voor zijn?

grtz

cloudy

Origineel geplaatst door Arv
Realtime SMF groovebox?

gr
RV

Idd.. t Is een karaoke-bak: 'Video output for displaying chords and lyrics on a TV monitor ' ... Hahahaaaa :dubbel:

Bah..vies kleurtje ook..

Tja, een leuk product voor de Idols-generatie..

Nu kan écht iedereen zingen..

Origineel geplaatst door Furious5
Bah..vies kleurtje ook..

Roland komt sowieso met lelijke dingen tegenwoordig. Neem nu dat zwart met oranje op die nieuwe workstations. Cheap!!

Maar uh... als je goed wilt kunnen zingen kun je beter het geld gebruiken om zo'n buisje in je strot te laten plaatsen. Valt me nog mee dat ik daarover hier nog niets heb gelezen. Of heb ik dat gemist?

In het kort komt het erop neer dat, in navolging van alle "extreme make overs", je nu ook je stem kunt laten perfectioneren door een buisje in (ik dacht) je luchtpijp te laten plaatsen. Op die manier blijft je stem strak en zing je niet vals meer.

Iedereen kan zingen... van Ravensburger!

(nu nog midi in je hol... uh... sorry mLan)

Origineel geplaatst door D-mike-E
Roland komt sowieso met lelijke dingen tegenwoordig. Neem nu dat zwart met oranje op die nieuwe workstations. Cheap!!

Maar uh... als je goed wilt kunnen zingen kun je beter het geld gebruiken om zo'n buisje in je strot te laten plaatsen. Valt me nog mee dat ik daarover hier nog niets heb gelezen. Of heb ik dat gemist?

In het kort komt het erop neer dat, in navolging van alle "extreme make overs", je nu ook je stem kunt laten perfectioneren door een buisje in (ik dacht) je luchtpijp te laten plaatsen. Op die manier blijft je stem strak en zing je niet vals meer.

Iedereen kan zingen... van Ravensburger!

(nu nog midi in je hol... uh... sorry mLan)

Eigenlijk is dat wel interesseant.. Heb je daar een linkje van? Ik wil wel kunnen zingen! :D

Origineel geplaatst door ikke
Eigenlijk is dat wel interesseant.. Heb je daar een linkje van? Ik wil wel kunnen zingen! :D

Tja... ik ben het meteen op gaan zoeken toen ik het postte. Maar kan het nergens vinden. Ik ga het even navragen aan diegene van wie ik het gehoord heb.

Back