sjonge dob... zijn we een tweeling gescheiden bij de geboorte?
Op het moment heb ik ook van dit soort neigingen, maar dan iets minder heftig als de jouwe.
Ik denk dat het bij mij komt omdat ik in een jaar tijd 70 a 80 procent van mijn hele setup het verkocht en dr evenveel andere troep bij heb gekocht, waar ik trouwens geen spijt van heb.
Mijn muzikale draai vinden blijft lastig, omdat ik ergens tussen techno electro goa en ambient terechtkom.
Maar eigenlijk is het heel simpel, ik push mezelf naar steeds hogere doelen en nu loop ik dr echt tegenaan dat ik aandacht aan de mix zelf moet besteden (want dr zitten me hier een stelletje m**renn**kers op het forum wat dat betreft

).
En nu begint het gewoon echt pittig te worden af en toe, ook in combinatie met een baan waar je overdag toch wel je verstand bij moet hebben (systeembeheerder) en 's avonds dus geen zin of inspiratie hebt.
Vroeger, toen ik nog thuis woonde, ging ik dr wel eens met de auto van mijn ouders op uit.
Dan reed ik op een zaterdagmiddag in mijn eentje naar de eemshaven (een behoorlijk verlaten havengebied) en dan ging ik even lekker uitwaaien. Een uurtje op de dijk in het zonnetje en de frisse zeewind kan erg lekker zijn.
Tegenwoordig neem ik daar geen tijd meer voor want het is altijd druk druk druk.
Dan weer een feestje of familiebezoekjes, of dingen voorbereiden, of toch even bij vrienden op bezoek omdat je ze eigenlijk ook al wel lang niet hebt gezien etc etc.
Bottom line: neem tijd voor jezelf en waai eens uit. Ik weet niet waar je woont, maar effe bij schiphol vliegtuigjes kijken kan ook erg rustgevend werken (let wel effe op de windrichting).
Nu ik er over nadenk, het is voor mezelf ook wel weer eens tijd om een dag te verdwijnen en even los van alles te zijn.
Belangrijk:
laat een eventuele gsm THUIS! Je hebt dr geen weet van hoe lekker vrij en onbezorgd ik me voel als ik het ding niet bij me heb.
-Robin-