Input asked !

Nu werd ik gevraagd om een wat meer complete track en wordt er niet op gereageerd ?

Het kan natuurlijk ook zo zijn dat het begin te slecht is om over te schrijven ?
Laat me dat dan ook ff weten dan ga ik mijn huiswerk op een andere manier doen :)

Greettzz

owkee, hier komtie dan :)

ik heb helemaal niets van deze thread gelezen, gewoon naar de laatste versie opzoek gegaan en beluisterd...
ik moet zeggen, het klinkt heel erg maf. maf in verschillende betekenissen. de overdreven distortion
kan soms irriteren, maar even goed briljant klinken.
De track zit mijn inziens eenvoudig in elkaar, maar heeft wel iets. het heeft het iets dat nodig is voor mij, maar
ik ga niet filosofisch worden over wat dat iets is, vermits ik het niet ken :)

ik typ dit terwijl ik het beluister, en het valt mij op dat ik waarschijnlijk de eerdere versie al eens beluisterd heb, want ik herken iets :D

anyway.
dat distortion gedoe heeft dus iets vets maar ook iets zo van: "HUH?"

weet je, je moet iets oppassen met dat distortion gedoe, omdat dat soms net vet is, maar bij momenten
ook net een beetje bepaalde dingen van je track aantast, en dat is heel jammer, want het is een maf dingetje.
bij nader inzien zou ik dus zeggen: tof! maar matigen!

een beetje vreemde reactie misschien, maar ik vond het ook nogal kort, desondanks dat het 4 minuten duurt :D

mja, hopelijk heb je hier iets aan...

anyway, doe verder zou ik zeggen

:okdan:

greetz

cloudy

ps: waarmee gemaakt? fruity?

Het heeft in ieder geval wel een lekkere drive, maar het mist een beetje 'power'. Het Airwolfgehalte komt na een dikke 2 minuten weer op gang, maar dat heb je altijd met dit soort shuffle. Het klinkt lang niet slecht, alleen ontbreekt er een beetje punch en een lekkere lead ... maar die komt misschien nog ;)

:okdan:

:doei:

Distortion, wat nou distortion, welke distortion?, ik hoor nauwelijks distortion.............wel eens naar AphexTwin geluisterd (oudere werk zoals Ventolin), dat is distortion. Dit is een heel klein beetje vervormd.

klinkt wel leuk trouwens, dat zeurderige toontje eronder.

Attachments

• dia1.jpg
    dia1.jpg
    8,9 KB · Bekeken: 58
Hey,

Het komt lekker op gang zo ! (Y)

Dit is de eerste versie en daarom heb ik hem ff weer op het forum gezet. Het leek mij wel een keer handing om direct met de opmerkingen van iedereen aan de slag te kunnen.
Als ik het nu dus samenvat :

1 - Lead synth nodig
2 - Misschien iets minder distorted
3 - Iets langer.
4- Meer Punch (iets minder compressie ?)

En ja Cloud je hebt geljik !! :) is Fruitig ;)

Origineel geplaatst door dekzster
Distortion, wat nou distortion, welke distortion?, ik hoor nauwelijks distortion.............wel eens naar AphexTwin geluisterd (oudere werk zoals Ventolin), dat is distortion. Dit is een heel klein beetje vervormd.

helaas heb ik nog niet zo veel gehoord van aphex twin... komt nog...

dus ja...

maar lekkere plaat idd! ;)

Kga nog ff weer aan de slag !

Heb Nog wel wat ideen maar een extra lead ???

Wie heeft er een tip ??

Back