Een van de betere techno feesten !!!

mischa

Ouwe rot
www.tomorrow.nu

nieuwe onderneming maar kan je nu al zeggen dat het helemaal top word !

Synthforum meeting !!!!

Als organisatie kan je meegaan in die trend of je kunt bij jezelf denken: "Wacht eens even! Dit is niet de manier waarop ik een technoavond wil beleven! Ik wil sferische techno brengen. Ik wil funky techno in leven houden. Ik wil techno met gevoel en inhoud programmeren. Ik wil intelligente techno laten horen waarbij de bezoekers verrast kunnen worden."

Hoeveel dames vinden het niet meer gezellig op de grote technofeesten van tegenwoordig? Hoeveel bezoekers ergeren zich aan verlopen figuren met ontbloot bovenlijf die geen flauw benul hebben wie er eigenlijk staat te draaien?

Klinkt wel veelbelovend Mischa.. idd. misschien leuk voor een meeting?? (gheghe kom je elkaar nog eens ergens tegen hé.. :D)

Wat volgens mij helaas wel een feit is, is dat naarmate een organisatie populairder wordt (en iedere organisatie wil dat)
je automatisch een hoger Sjonnie gehalte krijgt. Best wel jammer eigenlijk.

Profiteren dus van deze nieuwe organisatie!! :biertje:

Ik ben er *niet* bij! :)

Afgelopen vrijdag heb ik samen met Tony Rohr opgetreden en die vertelde mij dat hij ook live speelt op Tomorrow.
't Is een aardige gast en zijn muziek is ook aardig te pruimen.
Vandaar dat ik deze tip ff geef...

R.

Zeer aansprekend concept.

Het vaak zielloze gebeuk van mannen als Chis Liebing met in zijn kielzog een hele schare volgelingen is voor mij inderdaad de reden om veel minder naar technofeestjes te geen dan vroeger (buiten het feit dat je wat ouder wordt en het allemaal wel gezien hebt.

present

Origineel geplaatst door BasicSystem

Het vaak zielloze gebeuk van mannen als Chis Liebing met in zijn kielzog een hele schare volgelingen is voor mij inderdaad de reden om veel minder naar technofeestjes te geen dan vroeger (buiten het feit dat je wat ouder wordt en het allemaal wel gezien hebt.

Helemaal mee eens!!!

Maar dit feest lijkt mij het proberen waard.

Re: Een van de betere techno feesten !!!

Origineel geplaatst door mischa
www.tomorrow.nu

nieuwe onderneming maar kan je nu al zeggen dat het helemaal top word !

Synthforum meeting !!!!

Mag je van je vrouw wel s' avonds weg???

ja errol ik mag zelfs even weg .. luloooo :)

Weer een keer iets anders ;)
Line-up is niet verkeerd.

Lekkere track Misch ! Hebben jullie :) netjes gedaan !

Geen maat weten te houden in de breedste zin van het woord zal eveneens tot verwijdering leiden. Het draagt niet bij tot de sfeer.

och erm, gaan jullie mensen die niet in de maat dansen eruit gooien :D

Idd top dit.

3 uur Pascal FEOS :{

Maarja, eerst deze Zaterdag maar eens gaan genieten van Dave Clarke, Jeff Mills en Monika Kruse op Ten Year Fuse, Bij onze zuiderburen.

Dit feest geeft aan wat er mis is in techno nederland .. ik hoop dat een ieder het wil proberen

Eindelijk een feest zonder een Q erin... :Z

Origineel geplaatst door BasicSystem

wat rot voor je =(

Back