www.tomorrow.nu
nieuwe onderneming maar kan je nu al zeggen dat het helemaal top word !
Synthforum meeting !!!!
Synthforum meeting !!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Als organisatie kan je meegaan in die trend of je kunt bij jezelf denken: "Wacht eens even! Dit is niet de manier waarop ik een technoavond wil beleven! Ik wil sferische techno brengen. Ik wil funky techno in leven houden. Ik wil techno met gevoel en inhoud programmeren. Ik wil intelligente techno laten horen waarbij de bezoekers verrast kunnen worden."
Hoeveel dames vinden het niet meer gezellig op de grote technofeesten van tegenwoordig? Hoeveel bezoekers ergeren zich aan verlopen figuren met ontbloot bovenlijf die geen flauw benul hebben wie er eigenlijk staat te draaien?
)

Origineel geplaatst door BasicSystem
Zeer aansprekend concept.
Het vaak zielloze gebeuk van mannen als Chis Liebing met in zijn kielzog een hele schare volgelingen is voor mij inderdaad de reden om veel minder naar technofeestjes te geen dan vroeger (buiten het feit dat je wat ouder wordt en het allemaal wel gezien hebt.
Origineel geplaatst door mischa
www.tomorrow.nu
Synthforum meeting !!!!
, ik hebber zin in 

netjes gedaan !Geen maat weten te houden in de breedste zin van het woord zal eveneens tot verwijdering leiden. Het draagt niet bij tot de sfeer.

Origineel geplaatst door BasicSystem
Zeer aansprekend concept.
Het vaak zielloze gebeuk van mannen als Chis Liebing met in zijn kielzog een hele schare volgelingen is voor mij inderdaad de reden om veel minder naar technofeestjes te geen dan vroeger (buiten het feit dat je wat ouder wordt en het allemaal wel gezien hebt.