Vermona DRM1 MKII

bikkel

Everything is on the One
Ik kan met een vriend van me een tijdelijke ruil doen tegen een TX81z en een Casio CZ-3000 voor deze analoge drumbak, en ik zit er toch aan te denken om misschien een vaste ruil te doen als hij bevalt.

Wie heeft er eentje en kan me vertellen hoe hij bevalt?

Wat is een redelijk bijbetaling voor de ruil, of zijn de TX81z en CZ-3000 genoeg om een redelijk even ruil te doen?

ik heb er een gehad (tja) en het is een prima apparaat, voor wat-ie kan. je kan allerlei sounds eruit peuteren en hij klinkt lekker stevig. de make II is verder ook prima in orde.
tweede hands ligt de prijs zo rond de 350 (dus niet 450, wat hier ergens gevraagd wordt, nieuw is-ie 500).
als je van de spullen die je hebt afwil, is zo'n ruil toch prima?! prijzen van jouw spullen zou ik niet weten, maar voor vermona ongeveer 350 aanhouden, denk ik.

Mijn spullen zijn max 275 waard. De MK II heeft niet zo veel van doen met die oude MK I op zich, het is een bak met veel rijen knoppen en geen stepsequencer juist.

prima ding:)

lekkere elektro geluidjes...

Leo:
vind je 450 echt belachelijk?
ik heb er zelf bijna 600 voor betaald, een paar maanden terug.
het is er wel 1 met zilver front en blauwe leds dus die zijn iets duurder...

Jimi

bikkel: jij bedoelt een andere make 1 dan ik (jij hebt gelijk hoor)
ik bedoelde eigenlijk de vergelijking met de mam/ tbs syncussion drm1 - zo'n beetje hetzelfde apparaat, maar dan met meer signaal lekkage, geen aan/uit schakelaar, andere hihats en nog zo wat.

jimi: als je bijna 600 betaald hebt, is rond de 400 geen slechte 2e hands prijs, maar je hebt dan toch wel wat teveel betaald. en wie gaat er nou meer betalen voor die ledjes en die knoppen, volgens mij is er nog een uitvoering, die weer anders en nog duurder is, terwijl het apparaat gewoon precies hetzelfde is, alleen andere knoppen en ledjes en front.
laat je toch niet gek maken.
belachelijk zal je me niet horen zeggen, maar hij is vrij eenvoudig voor een bedrag tussen 300 en 350 te kopen, tweedehands.
zelf heb ik 'm weggedaan voor 350 dacht ik, die was ook als nieuw.
en ja, als je iets een paar maanden gelden nieuw gekocht hebt, doet het altijd meer pijn. dat is nou eenmaal zo.

ik heb die van jou ook te koop gezien en heb nog getwijfeld, het blijft eenleuk ding, die drm1!

De silver editie met blauwe ledjes is nu 530 bij Music Store Koeln, de gewone zag ik voor 500 geloof ik. Hij had wel een zilveren, en volgens mij ook die met de ledjes

2/3 van 530 prijs is 350 ongeveer, dan zou ik dus 75 euro moeten bijlappen, als het een gewone is 50 ongeveer.

Dan moet hij natuurlijk wel die oude bras van mij willen hebben :D

Ik heb die mam syncussion drm1, relaxte bak hoor! Hihats zijn erg zuigerig en sisserig (is positief bedoeld). Bij de bassdrum doet ie wat instabiels waardoor de kick iedere keer dat ie getriggered word dermate verandert dat de drive van je track eruit gaat, gewoon ff samplen dan is dat ook weer opgelost! Het is gewoon een aparte bak.

Back