Keyboard contest

Keyboard contest

• ja, ik doe zeker mee

Stemmen: 9 19,6%
  • Nee, daar heb ik geen interesse in

Stemmen: 14 30,4%
  • Geen mening of niet in bezit van keyboard

Stemmen: 23 50,0%

• Totaal aantal stemmers
    46
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Re: Re: De eerste track, Keyboardian

Re: Re: De eerste track, Keyboardian

Origineel geplaatst door Hanz
Nou, ontopic dan maar...
Waarom moet ik nou toch zo aan Brubeck's 'Take 5' denken? 8)
En staat de lead niet een beetje zacht?

Omdat het ritme inderdaad de Take 5 van Brubeck is. En misschien is de solostem wat zacht, maar ach..........in dit geval was de bedoeling om het ritme het hardst te hebben.:D

Laatst gewijzigd:
Re: De eerste track, Keyboardian

Origineel geplaatst door phochos
Mijn eerste track op deze contest, getiteld Keyboardian.

Phochos:D

ik hoor alleen maar de ride cymbal in een swing ritme, en verder wat dingetjes ver op de achtergrond! lijkt alsof je alleen de reflecties van een reverb opneemt..

by the way: als ik precies 1 synth gebruik dan is heel het karakter van de contest af, dus wat mij betreft, geen synth

Mijn eerste track op deze contest, getiteld Keyboardian.

Phochos:D

Nice! :halleluja

Het is ook duidelijk de bedoeling dat er een keyboard of een synth wordt gebruikt, anders is voor mij de lol eraf!!:( :(

Dit vind ik al veel beter :okdan: Nu alleen nog beslissen met welk speeltje ik een volledig nummertje ga bouwen.

Ik ga mijn best doen op mijn E-36 in combinatie met de mc-50:D
808 drumkit gebruiken en wat interne sounds en klaar :okdan:

Tweede track klaar

Tweede track klaar

Mijn tweede track, getiteld C. Schnitzler is klaar. Opgedragen aan Conrad Schnitzler.:D

Re: Tweede track klaar

Mijn tweede track, getiteld C. Schnitzler is klaar. Opgedragen aan Conrad Schnitzler.:D

even een serieuze vraag. ik heb beide songs van jou geluisterd maar ze klinken echt extreem slecht kwa opname. ik hoor eigenlijk alleen de hihats. het klinkt als je een cassette recordertje ergens achter in je kamer hebt staan voor de opname. waarom doe je dat op die manier? :confused:

wie is dat?

Ik ben er inderdaad ook achter dat de tracks niet best uitkomen, waarschijnlijk is bij het overzetten van minidisc naar de harde schijf het een en ander misgegaan. Moet even nachecken waardoor dat komt.

Phochos

P.S. Normaal gesproken heb ik er nooit last van.:confused: :confused:

Nu wel goed

Nu wel goed

De tracks keyboardian en C. Schnitzler zijn nu wel goed, schijnbaar zat het snoertje dat de line-in doet naar mijn computer niet goed aangesloten waardoor een zweverig geluid ontstond.

Nou voor de gein toch maar even wat snel ingespeeld en opgenomen.

het is geen song, gewoon maar even wat improvisatie en de 'taperecorder' meelaten lopen

Conrad Schnitzler is een synthesizer speler uit Duitsland. Hij heeft deel uitgemaakt van Tangerine Dream in 1969 en 1970 samen met Edgar Froese en Klaus Schulze. Verder heeft hij in Cluster gezeten en sinds 1973 is hij solo gegaan. Hij maakt zeer speciale muziek (te koop bij Groove Unlimited).

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back