weinig voor veel!

t-con

chaoss designer
kijk dit nou is dit niet een beetje veel voor een plaat?!!

link

:confused:

hehe ja...leuke plaat hoor, maar zoveel geld is wat overdreven

en dat ze dat ook nog bieden :confused:
hahaha

Er ging vorige week nog een plaat van munne moat Shivah aan mijn neus voorbij voor het luttele bedrag van 81 dollar. En dan te bedenken dat ik hem 10 jaar geleden in de winkel in de bak liet staan omdat er maar 1 nummer op stond en dat ik 17,50 gulden toch echt te veel vond.

pfff... niet te doen dat vinyl zo veel geld gaat kosten, of sommige toch...

kan daar echt niet bij :confused:

en mijn favorieten (seventies disco) zijn voor een habbekrats te koop in de kringloopwinkel
:D

greetz

cloudy

Origineel geplaatst door omiel
Er ging vorige week nog een plaat van munne moat Shivah aan mijn neus voorbij voor het luttele bedrag van 81 dollar. En dan te bedenken dat ik hem 10 jaar geleden in de winkel in de bak liet staan omdat er maar 1 nummer op stond en dat ik 17,50 gulden toch echt te veel vond.

Vraag eens of ie z'n site weer online kan brengen voor de fans.

Origineel geplaatst door sander
Vraag eens of ie z'n site weer online kan brengen voor de fans.

Er komt een compleet nieuwe site die waarschijnlijk binnen 2 weken online komt. Verder worden er vanavond snode plannen gesmeed voor nieuwe releases.

Ebay is sowieso vervelend voor de prijzen van 2e hands vinyl (en ook voor synths en andere dingen, overigens). Als één mafketel 200 euro bied, dan denkt meteen iedereen dat die plaat dat ook werkelijk waard is en zie je die plaat alleen nog maar voor 200 euro of meer. En zo drijft Ebay (althans, de gebruiker) echt alle prijzen omhoog, want in de winkels worden die dingen ook ineens duurder. Ik was laatst in een platenwinkel, waar de eigenaar eerst een plaat op ebay ging opzoeken voordat hij een prijs noemde... Rare marktwerking, Ebay is gewoon de Grote Reken je Rijk Show...
Nee, geef mij maar 2e hands winkeltjes zonder internet aansluiting, waar je nog 's een obscure plaat voor een paar luttele euro's kunt vinden. Het is toch ook veel leuker om iets te zoeken en te vinden voor weinig geld, in plaats van met een paar muis klikjes een item 'winnen' en je af te vragen of je eigenlijk niet teveel hebt betaald.

pfff... niet te doen dat vinyl zo veel geld gaat kosten, of sommige toch...
kan daar echt niet bij
en mijn favorieten (seventies disco) zijn voor een habbekrats te koop in de kringloopwinkel

Dat is toch al jaren zo dat zeldzaam vinyl gewoon veel geld waard is.

en 70 euro is echt NIKS hoor, dat geef ik maandelijks wel uit aan een plaat :D

Check dit maar:

en dit is voor een 7" singeltje:

http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=306&item=4006735598&rd=1&ssPageName=WDVW

Die gaat de 2000$ grens wel over denk ik :D

nee ok dat kan ik nog wel ergens begrijpen een zeldzame originele plaat.
maar een normale plaat die gewoon nog in omloop is en gewoon nog bij midtown kan halen?:confused:

blijft toch raar..

Ah ja weet ik veel :D ik kom nooit in de midtown.

Ik kan me herrineren dat er een winkel was in Den Haag (Spui records) waar ze destijds Frankfurt Trax. vol. 2 verkochten van een partij voor 2 gulden per stuk...nou die kon ik een jaar later dus zo kwijt voor 100 piek :D

Jammergenoeg had ik er maar eentje gekocht.

Dat zo'n plaat zoveel moet opbrengen.. je zou toch eerder verwachten dat je hem tegenwoordig als wav opneemt en vervolgens op een cdtje fikt. Kun je hem toch ook gewoon inmixen. Ok ok het is niet de vinyl maar wel opgenomen van vinyl...

Is het niet zo dat het tegenwoordig ook een soort bluf middel is tegenove collega DJ's. Ik heb die plaat lekker wel.. puh :engel:

maar een normale plaat die gewoon nog in omloop is en gewoon nog bij midtown kan halen?:confused:

blijft toch raar..

Origineel geplaatst door t-con

blijft toch raar..
Weet je dat zeker dat die nog bij mid-town te halen is, ik heb deze namelijk op wel meer forums voorbij zien komen als zijnde zeer zeldzaam en niet meer aan te komen.

Ik ga morgen voor je kijken want ik meen toch echt dat ik em heb zien liggen van de week bij midtown! en anders mischien wel bij freaky records.

ik ga het voor je uitzoeken!

Ok, ben benieuwd.
Moet je hem wel gelijk kopen want ik weet zeker dat je hem meteen voor meer kwijt kunt. :D

die plaat is echt nergens meer te krijgen hoor, vandaar dat ie zo duur is hij is erg gezocht

maar dan nog blijft 't belachelijk veel geld

ikleg zelf nooit meer dan 10 euro per plaat neer, dan is 't juist extra leuk als je dan een paar zeldzame op de kop tikt :D

Nog nooit aan gedacht dat die hoge bieder de verkoper zelf is?! En zo andere mensen gekke bedragen laat bieden! Zo zou ik toch te werk gaan.. :D

een jaar geleden zou ik het ook belachelijk gevonden hebben...

ware het niet dat ik laatst voor de originele Axis006 Drama EP (90 van in omloop) ook een godsvermogen heb neergelegd... :D

Back