zeikmode aan;
Ik vraag me af wanneer iemand een track op het forum post waarom er zo vaak bij staat dat het 'even snel' in mekaar geflanst is.
Is dit om kritiek van te voren al de das om te doen of om extra lof te krijgen?
Of zijn jullie misschien bang om een productie waar lang aangewerkt is en dus alles bevat wat de persoon in kwestie op dat moment in huis heeft, niet goed genoeg is naar je eigen maatstaf en daar op afgerekent wordt?
't Maakt mij niet uit of iemand er 1 dag of 4 weken aan gewerkt heeft. Als't goed is, is het goed alhoewel.....meestal zijn de goede producties toch degene van 4 weken inzet.... .
Ik luister liever naar iets waar iemand aandacht aan heeft besteed als dat ik weer zo'n post open en de thread al begint met 'ik heb effe snel'....
Natuurlijk. Als je even een stukje van een ideetje of filtersweep wilt laten horen is dat anders.
Heb je het echter over een 'track' laat dan ook wat inzet horen en dat begint meestal niet met 'ik heb effe snel'...
Ik zou zeggen, doe het goed of niet en wees niet bang om te zeggen dat je hier weken aan gewerkt hebt en dat dit op dit moment al je kunnen behelst. Ik denk dat je dan ook veel meer serieuze commentaren zult ontvangen waarmee je weer je voordeel kunt doen.
zeikmode uit.
Gr. Tom