Eigen beheer thread

Dit schreef je me een maand geleden:

Re: K4
Hoi,

Ik ben je niet vergeten hoor maar tis gewoonweg hardstikke druk.
Kheb geeneens tijd gehad om die k4 te installeren in de studio.

Ik beloof je dat je volgende week de sysex binnenhebt.

groeten,

Errol

Ben je me toch vergeten:confused:

:peukie:

Origineel geplaatst door Vl1
Dit schreef je me een maand geleden:

Re: K4
Hoi,

Ik ben je niet vergeten hoor maar tis gewoonweg hardstikke druk.
Kheb geeneens tijd gehad om die k4 te installeren in de studio.

Ik beloof je dat je volgende week de sysex binnenhebt.

groeten,

Errol

Ben je me toch vergeten:confused:

Ja hallo, je denkt zeker dat ik alle afkorting uit mn hoofd ga onthouden.
Ik heb al moeite met afkortingen van apparaten laat staan die van jou dus.8)
En dan heb je ook nog eens je fotootje veranderd.
Niet bij te houden8)

Volgens mij ben je bij dat regeltje van" ik beloof" dit :engel: symbooltje bij te zetten.
Vertaling: onder voorbehoud.

En nog steeds heb ik geen tijd gehad om die K4 in die studio te zetten.
Overigens heb ik wel even naar de geluiden geluisterd maar ik had het gevoel dat het toch redelijk standaard presets zijn.
Althans d.w.z. dat ze me heel bekend voorkomen van de tijd dat ik zelf een k4 had.
Of staan die speciale sounds op de kaart?

Ook nu ben ik ontzettend druk en zit ik in de tussentijd even the relaxen op het internet.
Zometeen moet ik weer de studio in om de volgende mix voor te bereiden.
Deadlines weet je wel.

:D
Zaten maar 4 of 5 presets bij die ik graag had willen behouden, en dat :engel: nam ie niet mee toen ik copy en paste deed:)
Ik begrijp best dat je het druk hebt, ik zit ook niet te zeuren, want dat zou ik in private doen, 't was om je me meteen te herinneren :W
Ik heb geen haast met die sysex, heb nl een grote verbouwing binnenkort, krijg nog meer ruimte nu :P

Nu weer terug on topic...

Heel interessant wat hier allemaal al geschreven is. Ik zit op dit moment ook al met een master-CD, maar hij moet nog gekopieerd worden, grafisch ontwerp, verdelen enz. En wat inderdaad met de inkomsten en belastingen daarop?

Ook een vraag naar Errol: Stel dat ik 200 exemplaren wil, zilveren CD-R met opdruk in één kleur, booklet van 2 pagina's (voor in kleurendruk, binnen zwart/wit/grijs) ... wat zou me dat dan kosten (grafisch ontwerp aan de hand van een eigen idee door jou laten uitwerken)?

Ik probeer me een beetje een totaalbedrag in te beelden (zoals iedereen die in deze fase zit ;) ).

Als je niet in deze thread wil/kan reageren, wil je dan antwoorden via een PB?.

Met dank bij voorbaat.

:doei:

Als marketing tool:

Is het niet het proberen waard om met "een verhaal" bij een tijdschrift/krant aan te kloppen om je bijvoorbeeld te interviewen?

Het verhaal moet natuurlijk wel interresant zijn voor het blad. En het blad moet natuurlijik wel in de lijn van je muziek liggen.

Maar als zoiets lukt, dan heb je gratis publiciteit.

Tja...ik zeg ook maar wat...misschien dat er al mensen zijn die dit hebben geprobeerd!?!?! :)

greotjes Unic:biertje:

Origineel geplaatst door Danny
Heel interessant wat hier allemaal al geschreven is. Ik zit op dit moment ook al met een master-CD, maar hij moet nog gekopieerd worden, grafisch ontwerp, verdelen enz. En wat inderdaad met de inkomsten en belastingen daarop?

Ook een vraag naar Errol: Stel dat ik 200 exemplaren wil, zilveren CD-R met opdruk in één kleur, booklet van 2 pagina's (voor in kleurendruk, binnen zwart/wit/grijs) ... wat zou me dat dan kosten (grafisch ontwerp aan de hand van een eigen idee door jou laten uitwerken)?

Ik probeer me een beetje een totaalbedrag in te beelden (zoals iedereen die in deze fase zit ;) ).

Als je niet in deze thread wil/kan reageren, wil je dan antwoorden via een PB?.

Met dank bij voorbaat.

:doei:

Ach het kan geen kwaad om eens in het openbaar te laten zien wat de werkelijke kosten zijn.
Dan kan ik misschien ook een beetje uitleggen wat wat is.

Allereerst heb je tegenwoordig CDrs die inkjetbedrukbaar zijn. Daar gebruiken we speciale printers voor.
Ook heb je CDr's met een zilveren onderkant (net als bij een geperste CD)

Ik ga er maar vanuit dat de totale tijdsduur vd cd rond de 50-60 min. ligt.
Jij vraagt in dit geval om 1 kleur. Maar ik moet dan weten of de CDr geheel bedrukt moet worden of dat het gaat om een logootje en wat tekst.
Het verschil zit hem in de tijdsduur van het bedrukken. De bedrukking van een volvlak (geheel bedrukte CDr) duurt ong. 1min50 en een opdruk met een logootje en wat info duurt ong. 15 sec.
Dat scheelt dus in prijs en in inkt.

Omdat je het hebt over een booklet maar niet over een inlay (bottom) denk ik dat je als doosje een slimbox wilt hebben.
Een slimbox is een plat doosje waarvan de tray de bodem is.

De booklet is 2 pag. toch vraag ik me af of je geen 4pag. bedoeld.
Een 4 pag. boekje is eigenlijk niets meer dan een gevouwen velletje. Dan heb je gelijk 4 vlakken.
Geloof me, heel veel klanten hebben dat niet door en verwarren vaak een 4 pag. boekeje met een 2 pag. boekje.

Een 2pag. booklet is dus gewoon een vel met een voorkant en achterkant.

Die 200 cd's met geen volvlak bedrukking en duplicatie incl. slimbox kost E. 275,50,-
200 booklets 2pag. 4/1 (buitenk. kleur/binnenk. zw.) - 54,92

Opmaak/DTP van een aangeleverde werktekening (dat is jouw ontwerp) v.a. E. 100,-

Stemra (helaas) is afhankelijk van de verkoopprijs of weggeefprijs.

Alle prijzen zijn ook nog excl. 19% btw

Als je verder wilt gaan dan moet je maar emailen naar mn werkadres info@cut-n-clear.com

Back