free downloodbare live/dj-sets

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Zoidsity

Go with the flow..
Wellicht al bekend bij sommigen hier, maar best lekkere moeziek hiero te vinden!!

:dj: Doe uw voordeel er maar weer eens mee!

:{ Net ff een setje van Chrisje L. binnengehaald, duur(van de set..): 2:01:29 !! :okdan:

hey mega cool!!!
moet ik thuis ook eens bekijken!!

:halleluja

wat ik me dan afvraag...

is de site van tranceaddict ook legaal?:erm:

greetz

cloudy

Excellent:okdan:
Erg goeie site, staan zeker enkele 1000e mb's aan muziek op.
En de de kwaliteit is voor de afwisseling niet eens zo'n overdreven lage bitrate.:biertje:

Origineel geplaatst door cloudman
hey mega cool!!!
moet ik thuis ook eens bekijken!!

:halleluja

wat ik me dan afvraag...

greetz

cloudy

Tuurlijk is dit niet legaal. Ze bieden gratis muziek aan waar rechten voor afgedragen dienen te worden. Duh...

Origineel geplaatst door D-mike-E
Tuurlijk is dit niet legaal. Ze bieden gratis muziek aan waar rechten voor afgedragen dienen te worden. Duh...

Bedankt voor de tip! :duivels:

Origineel geplaatst door D-mike-E

Ik twijfel er een klein beetje aan. Het ziet er een beetje te mooi uit om waar te zijn he... al die muziek zonder rechten... kweenie :D

maar wat een mens doet twijfelen is de link naar amazon en naar homepages van "de grote" DJ's zelf... zo lijkt het soms alsof het met hun mede weten en instemming gebeurd. Helaas blijft het nogal bij gissen en ik vond nog geen "legal notice" of zoiets...

anywayz, tgaat hier nie specifiek daarom, maar wel interessant om weten ;)

greetz

Ik twijfel er een klein beetje aan. Het ziet er een beetje te mooi uit om waar te zijn he... al die muziek zonder rechten... kweenie :D

maar wat een mens doet twijfelen is de link naar amazon en naar homepages van "de grote" DJ's zelf... zo lijkt het soms alsof het met hun mede weten en instemming gebeurd. Helaas blijft het nogal bij gissen en ik vond nog geen "legal notice" of zoiets...

anywayz, tgaat hier nie specifiek daarom, maar wel interessant om weten ;)

greetz

Een linkje toevoegen is zo gebeurd. Daarnaast draait een DJ in zijn sets platen van andere producers. Daar heeft hij niets over te zeggen.

Voor het feest worden/werden rechten afgedragen voor het ten gehore brengen van muziek. Dat geldt niet voor eventuele opnames welke later naar buiten gebracht worden.

Ook als de DJ alleen eigen muziek zou draaien/spelen, dan nog dienen er rechten afgedragen te worden. Goed voorbeeld is misschien de gratis track(s) die provider XS4ALL een tijdje geleden op hun site aan wilde bieden. Zie hier:

https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?s=&threadid=20568&highlight=xs4all

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back