complete tracks in je slaap

Voor ik inslaap droom ik vaak dat ik met origami bezig ben. Laatst had ik dus gedroomd dat ik van een krant een jupiter 8 gevouwen had. Het mooie was, hij deed het ook nog.

:P

-C-

Ik kom altijd dure vleugels tegen in m'n droom en akn er dan geweldig opspelen.
Allerlei mooie evergreens terwijl ik maar wat op de toetsen ram maar het klinkt geweldig.
Ondertussen om me heen kijkend naar de mensen die horen hoe goed ik ben...

Hmmmm, verborgen verlangens...?:D

Ik heb nu een electrische Roland maar die Steinweg komt er ooit! (En dan weer flink lessen om hem eer aan te doen)

gr. Tom

Origineel geplaatst door 6 trak
het antwoord op dit alles is: nee

he wat jammer anders kon ik ook heel stoer praten over mijn ervaringen enzo...

Het is maar wat je stoer vindt :D
Wat voor jou erg stoer is, kan voor een ander weinig betekenen.

Origineel geplaatst door Cheimoon
Sterker nog: check de link in Pjotr G's post in die thread... :duivels:

Die gast heeft een site vol met dit soort tracks :)
Die url staat ook wel ergens in die thread

Origineel geplaatst door Tom Thomas
Ik kom altijd dure vleugels tegen in m'n droom en akn er dan geweldig opspelen.
Allerlei mooie evergreens terwijl ik maar wat op de toetsen ram maar het klinkt geweldig.
Ondertussen om me heen kijkend naar de mensen die horen hoe goed ik ben...

Hmmmm, verborgen verlangens...?:D

Ik heb nu een electrische Roland maar die Steinweg komt er ooit! (En dan weer flink lessen om hem eer aan te doen)

gr. Tom

Ik droom ook van mooie vleugels alleen met mooie dames erachter zoals in die nieuwe HI reclame..
Hoe die piano in mn droom klinkt weet ik niet en op die piano spelen komt er al helemaal niet van :D
Wel weet ik dat als ik de volgende dag wakker wordt ik ergens spier pijn heb :P

En nee ik hoef de volgende dag mn lakens niet te verschonen

mjah voor je inslaapt kom je wel vaak op ideeën, heel af en toe ga ik er dan ook uit om het uit te werken en meestal wordt 't dan ook wel wat...ik werk eigenlijk sowieso wel het beste 's nachts

maar dromen? nee...wel een keertje gedroomd dat ik bij de miniplaybackshow jacques brel na ging doen, ik weet niet wat dat zegt over m'n geestelijke gezondheid...:erm:

Origineel geplaatst door ReSoNaNcE
Ik droom ook van mooie vleugels alleen met mooie dames erachter zoals in die nieuwe HI reclame..
Hoe die piano in mn droom klinkt weet ik niet en op die piano spelen komt er al helemaal niet van :D
Wel weet ik dat als ik de volgende dag wakker wordt ik ergens spier pijn heb :P

En nee ik hoef de volgende dag mn lakens niet te verschonen

oh mijn god wat een kutlied maar oh mijn god, wat is zij mooi !! :luv:

Origineel geplaatst door Mike Rockmore
oh mijn god wat een kutlied maar oh mijn god, wat is zij mooi !! :luv:

Inderdaad :D :D :D
:luv: :luv: :{

van mij mag ze wat meer opvulling hebben op bepaalde plaatsen, maar dat terzijde ;)

ik heb ook wel 's een stuk klassiek in m'n slaap gedroomd maar ik vermoed, zoals eerder is gezegd, dat het allemaal veel mooier lijkt dan het werkelijk is

Lucid dreaming

Lucid dreaming

Slaap is ook 1 van de belangrijkste elementen om stress te verwerken en "in rust zoveel mogelijk te doen" (lees:rusten),
Het is niet gek om op die manier je muziek te componeren,
google maar es op "lucid dreaming", heeft meer te maken met het bewust zijn DAT je aan t dromen bent,
maar het allerbelangrijkste nog is dat het gewoon kan herinneren als je wakker wordt
(en zelfs de volgende nacht weer kan dromen)

raar dat deze thread er is maar gisterennacht heb ik dus ook voor het eerst over een track gedroomt die ik aan het componeren was. het was iets hip hop achtigs. klonk best wel goed. :D

Eens kijken of ik ook wat moois ga dromen, of er ook iets opkomt van muziek...en dat van 'lucid dreaming' dat is meestal 's morgens voor je wakker wordt, of net voor je 's nachts even wakker word, en soms kan je zelfs even zelf weten wat je doet :), maar als je veel ergens mee bezig bent, dan komt dat vanzelf wel, en als je bijvoorbeeld een hele dag muziek heb zitten maken, dan heb je grote kans dat je daarover gaat dromen of ingevingen krijgt. :z

Wees voor het slapen gaan heel relax.
Als je de volgende dag wakker wordt beweeg dan niet maar blijf nog even in de zelfde houding liggen als dat je wakker werd. Hierdoor vergroot je de kans dat je als je wakker wordt je je droom kan herinneren.
Maar het heeft ook vooral te maken met hoe relax je was voordat je ging slapen.
Dit is dus echt een feit.

Mensen die sávonds een jointje of een stick gerookt hebben of beter nog voor het slapen gaan vallen vaak heel relax in slaap. En dromen ook vaak heel lekker en kunnen het ook vaak de volgende dag nog herinneren.

Ja hoor, heb je hem weer met zn blowen..........

Back