Synthi AKS

Catscan

Electronic sounddesigner
Tsja......
Als niemand hem neer zet dan zet ik hem maar.....

Bij onze vrienden van Music house : EMS Synthi AKS

Ik heb het geld niet.....=(

EMSAKS.jpg

Origineel geplaatst door mono-poly
hmmm aardig aan de prijs
dan ga ik nog liever naar ems-rehberg voor een nieuwe

Ga je toch gewoon voor dat mooie setje op ebay.com;) vcs3+dk1

hmmm aardig aan de prijs
dan ga ik nog liever naar ems-rehberg voor een nieuwe

Ja maar dan moet je een paar jaar wachten.....vraag me af hoe lang de wacht rij is.....

wat maakt hem eigenlijk zo speciaal dat ie nieuw zelfs 4500 waard is? Componenten??

12 maanden als die schnell terug emaild
En dan is die nieuw en 4500 euro
Mischien die vcs3 is in de gaten houden

Ik zou hem gewoon een berichtje sturen en gewoon vragen wat hij ervoor wil hebben. Soms heb je op die manier leuke dealtjes;)

@Catscan: Robin Wood van Ems heeft al jaren niets meer vernomen van Ludwig Rehberg. De wachttijd van rehberg is waarsch. korter dan in Engeland maar de vraag blijft in hoeverre een Rehberg synthi verschilt van een Ems UK Synthi.

Wachttijd in Engeland is ongeveer 1.5 jaar maar daar gaat waarschijnlijk binnenkort verandering in komen ivm het bouwen van een grotere werkruimte.

Origineel geplaatst door Arv
wat maakt hem eigenlijk zo speciaal dat ie nieuw zelfs 4500 waard is? Componenten??

Ik denk dat het door de Ks (keyboard sequencer) komt.

Er zijn bijna geen shift registers meer en deze zijn nodig om een originele Ks te maken. Omdat deze registers niet meer te krijgen zijn heeft ems londen de productie van aks synthi's gestopt. Waarschijnlijk heeft Ludwig rehberg een subcircuit ontworpen die de mogelijkheden van de Ks nadoet.

Kep dat ding zien staan bij MH ja....volgens mij zei ie 4000 euro...das veel geld voor een zeeslag-koffertje...:D

Ok! Is veel geld! Maar ik heb deze synthi gezien, en dat ding is echt in nieuwstaat! Een Ems synthi kost nou eenmaal veel geld! Ik zou graag eens willen dat mensen hier op het forum eens een keer kappen met het bedrijf Musichouse naar beneden te halen! Die gasten runnen ook alleen maar een winkel! Ok?! Ze zijn misschien af en toe wat prijzig?! Maar je krijgt altijd (naar mijn mening) de beste service! Ik ben al jaren een echte trouwe klant bij Musichouse, en ik heb werkelijk waar nog nooit ook maar 1 keer gezeik gehad! Dat is met bedrijven zoals Morel muziek, Feedback en studio de Dijk b.v. wel anders geweest! Noem mij 1 bedrijf in Nederland die voor jou binnen een maand een Synthi AKS kan regelen?
Uuuuuhhh...?! Ja! Als je nou eenmaal het geld niet hebt om z'on prachtige bak aan te schaffen? Ga dan aub niet lopen zeiken over de prijs?! Musichouse levert topgear met een hele goeie service! Punt...

Sorry... Dit moest ik ff kwijt?! :D

Check dit meisje met mn ex-909!

Lekkuuuurrrhhh....:P

Attachments

• ex-909.jpg
    ex-909.jpg
    101,6 KB · Bekeken: 76
toch blijft het een hoop geld, of het nu 4000 of 4500 is voor een nieuwe of 2dehands, daar koop je tegenwoordig bijna 2 andromeda's voor, of een Andromeda en een SE Omega!!

de geluiden waar ik de EMS van ken zijn de equinoxe etc.. spacebliepjes van Jarre. Hoe geweldig ook, om daar nou zoveel geld voor uit te geven, 10.000 gulden! monofoon zonder toetsenbord!

Origineel geplaatst door synthmann
toch blijft het een hoop geld, of het nu 4000 of 4500 is voor een nieuwe of 2dehands, daar koop je tegenwoordig bijna 2 andromeda's voor, of een Andromeda en een SE Omega!!

de geluiden waar ik de EMS van ken zijn de equinoxe etc.. spacebliepjes van Jarre. Hoe geweldig ook, om daar nou zoveel geld voor uit te geven, 10.000 gulden! monofoon zonder toetsenbord!

Ok?! Het blijft een hoop geld! Maar wat ik wil zeggen is dat MusicHouse geen naaiers zijn!
Heb mn Andromeda bij hun nieuw gekocht voor 2250,-!;)

Einde discussie!

:D

Origineel geplaatst door Cisco
Ok! Is veel geld! Maar ik heb deze synthi gezien, en dat ding is echt in nieuwstaat! Een Ems synthi kost nou eenmaal veel geld! Ik zou graag eens willen dat mensen hier op het forum eens een keer kappen met het bedrijf Musichouse naar beneden te halen! Die gasten runnen ook alleen maar een winkel! Ok?! Ze zijn misschien af en toe wat prijzig?! Maar je krijgt altijd (naar mijn mening) de beste service! Ik ben al jaren een echte trouwe klant bij Musichouse, en ik heb werkelijk waar nog nooit ook maar 1 keer gezeik gehad! Dat is met bedrijven zoals Morel muziek, Feedback en studio de Dijk b.v. wel anders geweest! Noem mij 1 bedrijf in Nederland die voor jou binnen een maand een Synthi AKS kan regelen?
Uuuuuhhh...?! Ja! Als je nou eenmaal het geld niet hebt om z'on prachtige bak aan te schaffen? Ga dan aub niet lopen zeiken over de prijs?! Musichouse levert topgear met een hele goeie service! Punt...

Sorry... Dit moest ik ff kwijt?! :D

Volgens mij viel het aanvallen van music house wel mee, er mag toch wel gezegd worden dat ze duur zijn met dat soort dingen? ze zullen het zich kunnen permitteren, want uiteindelijk verlaten die spullen toch de winkel?! jouw reactie staat in elk geval niet in verhouding tot de zeer milde kritiek op de (prijzen van) music house. eigenlijk was er toch geen kritiek, alleen maar een opmerking over de prijs? ik zou bijna alle registers weer 's opentrekken. ik ken trouwens heel wat bedrijven en particulieren die jou voor 4500 euro binnen 2 weken een synthi aks aan de deur komen brengen.
en wat die kinderlokkerij betreft, daar voor de deur, is toch best leuk en origineel?! ik vind het ook wel passen.

Origineel geplaatst door Leo
Volgens mij viel het aanvallen van music house wel mee, er mag toch wel gezegd worden dat ze duur zijn met dat soort dingen? ze zullen het zich kunnen permitteren, want uiteindelijk verlaten die spullen toch de winkel?! jouw reactie staat in elk geval niet in verhouding tot de zeer milde kritiek op de (prijzen van) music house. eigenlijk was er toch geen kritiek, alleen maar een opmerking over de prijs? ik zou bijna alle registers weer 's opentrekken. ik ken trouwens heel wat bedrijven en particulieren die jou voor 4500 euro binnen 2 weken een synthi aks aan de deur komen brengen.
en wat die kinderlokkerij betreft, daar voor de deur, is toch best leuk en origineel?! ik vind het ook wel passen.

Je hebt gelijk Leo met het feit dat in deze thread mild is gereageerd! Maar waar ik me aan erger is dat elke keer dat het woord "Musichouse" wordt geroepen?! Iedereen z'n (elke keer hetzelfde, negatieve) uitlating heeft! Ok! het is een forum, waar iedereen zeggen mag wat die wilt?! Maar persoonlijk vindt ik dat Musichouse, vooral in dit forum een positief beeld moet vormen! Het is het enige bedrijf in Nederland die zich totaal focused op Synthesizers/analoog en alles daar omheen! Ze organiseren demo's, kijk dagen etc.
Ze promoten hun vintage gear dmv een leuk meisje te laten poseren voor de web-site.
Ik vindt dit juist een leuke en orginele methode?! Maar om nou weer mensen hier op het forum te horen die schijnbaar meer bezig zijn met het uiterlijk van dat meisje ipv de desbetreffende synth? Dat vindt ik gewoon triest!
Begrijp me niet verkeerd?! Maar ik vindt dat sommige leden (naar mijn mening) geen idee hebben waar ze over lullen?!
Beetje respect aub!

;)

Is dat ding nou al verkocht voor 4500 Euro???

Jeezz !10.000 piek!!

Bericht door een moderator:
Ik heb 'm maar een beetje opgeruimd.
Vanaf nu gaarne enigszins volwassen posten, aub? :smeris:

Laatst gewijzigd:
Back