zanger/zangeres, trance, volwassen stem

BigDplayboy

Ouwe rot
Nou veel wikken en wegen wil ik het toch nog een keer proberen, aangezien de vorige zo slecht niet ging voor de eerste keer. Ook al paste de stem uiteindelijk niet bij de melodie. Maar er is nu 1 verschil, nu hoor ik het ook. Dus weer een jaartje verder, meer ervaring en kennis. En wederom om toch weer eens te experimenteren met zang.

Belangrijkste voor me is, dat de zanger(es) een volwassen stem heeft en redelijk hoog kan zingen (denk aan bijv. Sarah McLachlan). En nog belangrijker is het misschien wel dat ze uit de buurt komt :) ... En dat is dus uit de buurt van Weert/Nederweert (Noord-Limburg). Ervaring is niet nodig, maar wel zelfvertrouwen, want als de betreffende persoon hier in de "booth" staat en trekt haar of zijn mondniet open, dat schiet ook niet op.
Verder hoor ik het wel... eerst kijken of er uberhaupt resultaat te boeken valt middels deze site :D

eeeeuh.......mijn aanbod was zowel serieus als ontopic imo.......maar goed

:confused:

pb-en staat vanaf de 15e iig vrij

Gemmetje, jij was toch diegene die die vrouw uit Budel kent of niet?
Zoals ik al eens eerder vroeg (voor de censuur), is zij een Jehova-getuige? Want een vriendin van me kent ook een zangeres uit Budel, dus misschien dat dat dezelfde is :)
En hoeveel ervaring heeft ze met inzingen? Ik ben zelf tenslotte ook niet prof. bezig. Dus het is gewoon wat inzingen hier bij mij thuis enzo :kroon:
Oja en hoeveel vraagt ze ervoor, want zal ze wel niet voor niks doen =(

Origineel geplaatst door BigDplayboy
Gemmetje, jij was toch diegene die die vrouw uit Budel kent of niet?
Zoals ik al eens eerder vroeg (voor de censuur), is zij een Jehova-getuige? Want een vriendin van me kent ook een zangeres uit Budel, dus misschien dat dat dezelfde is :)
En hoeveel ervaring heeft ze met inzingen? Ik ben zelf tenslotte ook niet prof. bezig. Dus het is gewoon wat inzingen hier bij mij thuis enzo :kroon:
Oja en hoeveel vraagt ze ervoor, want zal ze wel niet voor niks doen =(

pb onderweg

Back