Absynth
Born 2 chill!
Hey, ik heb een roland mc-09 en een korg eA1 die ik verkoop, nouw is er iemmand die ze alletwee van me wil kopen, wat goed uitkomt, want dan kan ik bijna een roland MC-505 kopen...maar....nu is er ook iemmand die zijn Novation drumstation tegen mijn Korg eA1 wil ruilen, dat lijkt me een goede ruil (lijkt......want ik zou niet weten of dit een goed apparaatje is...de bassdrums klonken wel punchy vond ik), en dan kan ik de mc-09 nog verkopen voor 170 euro en dan verder sparen voor een leuke sequencer, een yamaha rm1x ofzo (want zonder die mc-505 heb ik ook geen hardware sequencer).
Wat kan ik het beste doen?.....de 2 apparaatjes verkopen en daarvan dan een Roland mc-505 kopen (voor drummz percussie en sequencen), of kan ik beter de Korg eA1 ruilen tegen die Novation drumstation, en de mc-09 verkopen om later een andere sequencer erbij te kopen?
ik vond de drummz van de mc-505 wel goed klinken opzich....en hij heeft veel andere geluiden....
nouwja.....ik hoor het wel....ik wacht op jullie advies....
grtz joe
Wat kan ik het beste doen?.....de 2 apparaatjes verkopen en daarvan dan een Roland mc-505 kopen (voor drummz percussie en sequencen), of kan ik beter de Korg eA1 ruilen tegen die Novation drumstation, en de mc-09 verkopen om later een andere sequencer erbij te kopen?
ik vond de drummz van de mc-505 wel goed klinken opzich....en hij heeft veel andere geluiden....
nouwja.....ik hoor het wel....ik wacht op jullie advies....
grtz joe