Vrouwen

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Janette is de enige vrouw. :)

Maar om vrouwen te scoren moet je niet hier zijn. Ik ben al laaaaaaaaaang bezig, maar helaas. Hier moet je zijn om leuke info te krijgen over synths!

Ik ben overigens 15. Voor vrouwen kom ik ook niet hier. Ik heb al een leuke gevonden (nou zij mij nog ;) )
Ik kom hier ook voor de synths maar ik vroeg het me af.

Last edited by a moderator:
Woehoehoehoe....

jeetje wat een schatje...!!!

hoe heet ze, wat doet ze, hoe oud is ze, wat is haar telefoonnummer?.......

Kim Gommers, Miss Achtmaal 2002. Nog geen maand 16 ! Heel lief en knap plus een heel lekker figuurtje.

Hier komt het iets beter uit. Hier staan overigens nog meer leuke chicks op. (allemaal ui achtmaal/ schijf (boeren dorpen in tussen roosendaal en breda) Allemaal tussen de 14 en 16))

Alleen voor onder de 18

Dan ken je de rest nog niet. Dit is maar een kleine greep. Ik zeg altijd maar. Het beste komt uit schijf en achtmaal. Echt een lust voor het oog. Moet je nagaan hoe ze eruitzien als ze 18 zijn. Nog groter.

hmmmm....er gaat inderdaad niets boven laveloze dames van 16 uit achtmaal, hier en gunter.....heeeeeeerlijk....

eindelijk eens even geen gelul over synths....>:|

slipperman, zullen we binnenkort met z´n allen bij je gaan stappen'? allemaal aan de BrEeZaH ! >:|

lol iedereeen zijn pasje bij zich? Wel nog een paar mooie dames gezien op al die pics hoor.....iemand groupie verhalen?
en ehhh om het synth gerelateerd te houden:
Neem eens 2 ontstemde zaagtanden en eh distortion erover en dan door een lowpass filter om te ont-ranzigen en dan een mooie envelope maken eneh, dan heb je een mooi geluid. ja.

Voor tienermeisjes kunnen we heus wel een uitzondering maken. Vast niemand problemen mee :duivels:

Origineel geplaatst door bambamstudio
maar om vrouwen te ontmoeten zijn andere sites....heren denk even aan de post van fuse Veel posts, maar weinig synths

Hij had beter kunnen zeggen: veel synths en te weinig vrouwen

Origineel geplaatst door bambamstudio
denk even aan de post van fuse Veel posts, maar weinig synths

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back