De grote 70s thread

Great....die was ik al helemaal vergeten, nou heb ik em in me kop zitten!

Je wordt bedankt!

:doei:

er werden nutuulk ook nog wat grafzerken uitgedeeld in de 70's:

50_plus-932-34-2705072153-jimi_hendrix.jpg

jim_morrison_big.jpg

elvis002.jpg

Laatst gewijzigd:
ja die wilden alles weer naar het simpele : wie intellectueel was en gestudeert had was automatisch verdacht en wie witte handen had ook want dan kwam je niet van het land, dus was je verdacht ...sjonge wat een gekken leven er toch in de wereld

Origineel geplaatst door 6 trak
de eerste NL band met een nr.1 in de V.S van A met het nummer Venus:

sb2.jpg

bij de jongere kijkbuis kinderen nutuulk bekender vanwege de Bananenrammelaar koffer uit de 80's

Sorry maar Venus is uitgebracht in 1969
en nog een keer in januari na amerikaans succes in januari 1970.
Ok is net op de grens maar is toch meer sixties.

Ik ben zelf net iets te jong ('76) om the 70's bewust mee gemaakt te hebben. Jammer eigelijk wel. Het gevoel wat ik er bij krijg is WARMTE. Volgens mij was iedereen nog best aardig tegen elkaar enzo...toleranter ook.
En als ik naar foto's kijk uit de 70's dan vind ik dat vaak zooo mooi, die beetje fletse kleuren, dat gruizige karakter. Beetje dezelfde analoge warmte die je ook in veel muziek uit die tijd terug hoort. KC and the sunshine band...hoezo vette sound..i love it.. Ook als ik langs een jaren 70 film zap, blijf ik altijd hangen.

Origineel geplaatst door Flesje
Ik ben zelf net iets te jong ('76) om the 70's bewust mee gemaakt te hebben. Jammer eigelijk wel. Het gevoel wat ik er bij krijg is WARMTE. Volgens mij was iedereen nog best aardig tegen elkaar enzo...toleranter ook.
En als ik naar foto's kijk uit de 70's dan vind ik dat vaak zooo mooi, die beetje fletse kleuren, dat gruizige karakter. Beetje dezelfde analoge warmte die je ook in veel muziek uit die tijd terug hoort. KC and the sunshine band...hoezo vette sound..i love it.. Ook als ik langs een jaren 70 film zap, blijf ik altijd hangen.

Volgens mij was iedereen te stoned om intollerant te zijn.
En degene die wat minder stoned waren waren net als nu ook geen lieverdtjes.

Origineel geplaatst door Exzit
Volgens mij was iedereen te stoned om intollerant te zijn.
En degene die wat minder stoned waren waren net als nu ook geen lieverdtjes.

Hehe, nu je het zegt, beleefde de hasj en wiet ook niet hun grote doorbraak in de jaren 70? Of was dat al eerder misschien.. 60's.. summer of love ofzo..?

Origineel geplaatst door Exzit
Sorry maar Venus is uitgebracht in 1969
en nog een keer in januari na amerikaans succes in januari 1970.
ja dus... klopt het toch gewoon? :)

datum van binnenkomst: 24-1-1970... en daarbij bestrijken ze qua nummers meer jaren 70 dan 60...

sunbeam , engelse kwaliteit , hij valt uitmekaar in de bocht:D

Attachments

• alpine (custom).jpg
    alpine (custom).jpg
    42,9 KB · Bekeken: 122
Origineel geplaatst door 6 trak

vaag logo... :maffia: [/B]

weet niet of dat het goeie logo is , later zijn ze overgenomen door talbot , auto van het jaar .........hupeldepup
er was een engelse en franse sunbeam , die franse uitvoering was iets groter dan de engelse:D

Attachments

• talbot_logo2.gif
    talbot_logo2.gif
    6 KB · Bekeken: 128

Attachments

• logo_25.jpg
    logo_25.jpg
    3,3 KB · Bekeken: 121
Back